Ως θέμα απόλυτης προτεραιότητας χαρακτήρισαν οι επιθεωρητές της τρόικας την προώθηση και εφαρμογή του νομοσχεδίου για το πλήρες άνοιγμα του επαγγέλματος των ταξί και των φορτηγών το συντομότερο δυνατό.

Η συνάντηση με τον υπουργό Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Γ. Ραγκούση έγινε τελικά το μεσημέρι, στο κτήριο του πρώην υπουργείου ΠΕΧΩΔΕ στην Χαριλάου Τρικούπη, μετά τον αποκλεισμό του άλλου κτηρίου του υπουργείου στο Χολαργό από ομάδα εργαζομένων, κι ενώ είχε ανακοινωθεί ότι θα γινόταν στις 18.00.

«Απο τη στιγμή που αναλάβαμε την πολιτική υποχρέωση να βγάλουμε τη χώρα από την κρίση, περιορίζοντας το εισόδημα εκατομμυρίων Ελλήνων, αποτελεί χρέος ηθικό να μην υποκύψουμε στις συντεχνιακές απαιτήσεις για διατήρηση προνομίων άλλης εποχής», διεμήνυσε από την πλευρά του ο κ. Ραγκούσης.

Στο θέμα αναφέρθηκαν εκ νέου σήμερα βουλευτές του ΠΑΣΟΚ που συνυπέγραψαν την επιστολή για το άνοιγμα του επαγγέλματος προς τον υπουργό Υποδομών.

Kριτήρια και κανόνες για την απελευθέρωση των ταξί, ζήτησε ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Θ. Γικόνογλου. «Η άδεια», τόνισε μιλώντας στο ρ/σ Βήμα FM, «δεν πρέπει να μεταβιβάζεται εκεί όπου θέλει ο ιδιοκτήτης ενός ταξί. Είναι άλλο θέμα, όμως, να κάνει το ίδιο επάγγελμα ο γιος του. Κι είναι άλλα τα δεδομένα στον δήμο της Κηφισιάς κι άλλα στον δήμο της Βέροιας. Δεν είμαι υπέρ της πλήρους απελευθέρωσης των επαγγελμάτων. Κατά τη γνώμη μου, πρέπει να υπάρχουν κριτήρια και κανόνες. Και με συγκεκριμένους κανόνες πρέπει να βαδίζει όλη η οικονομία και να υπάρχει συγκεκριμένη παρέμβαση από το κράτος».

Με τη δημοσιοποίηση της επιστολής διαφώνησε βουλευτής Ευτύχης Δαμιανάκης. «Είναι ένα κείμενο το οποίο, σε καμία περίπτωση, δεν αποτελεί κόντρα. Είναι υποχρέωση των βουλευτών, όταν έχουν κάποιες απόψεις να τις καταθέτουν. Θεωρώ, όμως, ότι είναι απαράδεκτο από κύκλους του υπουργείου να σχετιζόμαστε με τις απόψεις που διατυπώνει ο κ. Θ. Λυμπερόπουλος», παρατήρησε μιλώντας στο ραδιόφωνο της ΝΕΤ.

Εκτός από τη νομοθετική ρύθμιση για την απελευθέρωση των ταξί και των φορτηγών, στη συνάντηση με την τρόικα εξετάστηκε επίσης η πορεία αναδιάρθρωσης του ΟΣΕ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και του ΟΑΣΑ, όπως καταλήγει το σχετικό δημοσίευμα της naftemporiki.gr.