Ο κομψός και αδύνατος λαιμός είναι ένα «συν» για την εμφάνιση κάθε γυναίκας, αφού την κάνει να φαίνεται περισσότερο θηλυκή και της προσδίδει αισθησιασμό.

Αντιθέτως, ένας παχύς και παραμελημένος λαιμός μπορεί να επηρεάζει αρνητικά τη συνολική εικόνα της γυναίκας που θέλει να είναι περιποιημένη. Για αυτό τον λόγο καλό, είναι να μην τον παραμελείτε, αλλά να του δίνετε τη δέουσα προσοχή, ακολουθώντας τις παρακάτω συμβουλές:

Πίνετε πολλά υγρά

Μια και ο λαιμός είναι από τα μέρη του σώματος όπου εύκολα συγκεντρώνεται το λίπος, φροντίστε να καταναλώνετε αρκετή ποσότητα νερού, τουλάχιστον 1,5 – 2 λίτρα την ημέρα.

Δεν αρκεί μόνο μια υγιεινή διατροφή, αλλά χρειάζεστε και πολλά υγρά, τα οποία βοηθάνε στην καύση του λίπους.

Εφαρμόστε ειδικές ασκήσεις για τον λαιμό

Κάντε μέρος της ζωής την καθημερινή άσκηση. Διαθέστε λίγο χρόνο μέσα στην ημέρα, για να γυμνάσετε τον λαιμό σας. Οι ασκήσεις είναι πολλών ειδών και συμπεριλαμβάνουν το τέντωμα του λαιμού, τις κινήσεις του κεφαλιού – αριστερά-δεξιά, εν συνεχεία πίσω εμπρός και στο τέλος τις κυκλικές κινήσεις του κεφαλιού.

Το σημαντικότερο είναι οι ασκήσεις να γίνονται με ρυθμικές κινήσεις, επειδή με μια απότομη κίνηση μπορείτε να δημιουργήσετε πολλά προβλήματα.