Στην επερχόμενη Έκθεση της Γενεύης θα γίνουν τα επίσημα αποκαλυπτήρια του ανανεωμένου Peugeot 308, το οποίο φέρει μικρές σχεδιαστικές αλλαγές, αλλά και τεχνολογίες άμεσα συνδεδεμένες με την οικονομία καυσίμου.

Η ώρα της ανανέωσης (έστω και μερικής) για το μικρομεσαίο οικογενειακό μοντέλο της Peugeot, το οποίο ήδη έχει σημειώσει περισσότερες από 900.000 πωλήσεις από το 2007 έως σήμερα, ήρθε. Οι Γάλλοι, θέλοντας να διατηρήσουν όλα τα θετικά στοιχεία του απελθόντος μοντέλου, αλλά συγχρόνως να ενισχύσουν το οικολογικό προφίλ του, προέβησαν σε αρκετές αλλαγές και βελτιώσεις στους επιμέρους τομείς. Ξεκινώντας από τη σχεδίαση, τα προφανή στοιχεία που κάνουν τη διαφορά αφορούν στα νέα φωτιστικά σώματα στο εμπρόσθιο μέρος, τεχνολογίας LED ασφαλώς, καθώς και στους τροποποιημένους προφυλακτήρες, τα οποία σε συνδυασμό παραπέμπουν πλέον ευθέως στο μεγαλύτερο 508, αλλά και στο πρωτότυπο SR1. Ο αεροδυναμικός μάλιστα συντελεστής του νέου 308 στις… οικολογικές εκδόσεις της σειράς έχει βελτιωθεί στην τιμή 0,28, κίνηση που επιδρά καταλυτικά προς την κατεύθυνση μείωσης της κατανάλωσης καυσίμου –επομένως και των ρύπων.

Εδώ, άξια αναφοράς είναι τα επιτεύγματα της έκδοσης e-HDi με τον 1.600άρη κινητήρα των 112 ίππων, η οποία διαθέτει σύστημα Start & Stop και εκπέμπει μόλις 98 gr διοξειδίου του άνθρακα για κάθε χιλιόμετρο κίνησης. Από εκεί και πέρα, η γκάμα των βενζινοκινητήρων του ανανεωμένου 308 παραμένει ως έχει, καθώς στη βάση της πυραμίδας συναντάμε τον γνωστό 1.400άρη των 98 όπως ανακοινώνει η Peugeot ίππων. Στη συνέχεια, βρίσκουμε τον επίσης γνωστό 1.600άρη των 120 ίππων, ενώ τις διαθέσιμες επιλογές του αγοραστή συμπληρώνουν οι υπερτροφοδοτούμενες εκδόσεις (στα 1,6 λίτρα επίσης) των 156 και 200 ίππων. Θυμίζουμε πως όλοι οι κινητήρες (ντίζελ και βενζίνης) πληρούν πλέον ασφαλώς τις προδιαγραφές Euro 5.

Αξίζει να προσθέσουμε πως όλες ανεξαιρέτως οι εκδόσεις του ανανεωμένου 308, το οποίο θα διατίθεται σε 5θυρα, 3θυρα, στείσον βάγκον αλλά και coupe-cabriolet αμαξώματα, θα είναι εφοδιασμένες με ESP.

 

4troxoi.gr