Οι διακοπές στις υπηρεσίες των κινητών Blackberry όχι μόνο συνεχίστηκαν για τρίτη μέρα σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική αλλά επιπλέον επεκτάθηκαν την Τετάρτη και στις ΗΠΑ και τον Καναδά.

Η κατασκευάστρια εταιρεία Research In Motion επιβεβαίωσε ότι οι χρήστες στη Βόρειο Αμερική «ενδέχεται να αντιμετωπίζουν σποραδικές καθυστερήσεις στη λειτουργία των υπηρεσιών». Διαβεβαίωσε ότι καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να λύσει το πρόβλημα, δεν έδωσε όμως τεχνικές λεπτομέρειες.

Το «μπλακάουτ» στις υπηρεσίες μηνυμάτων και πλοήγησης στο Διαδίκτυο ξεκίνησε τη Δευτέρα, όταν εμφανίστηκε βλάβη σε έναν «κρίσιμο σύνδεσμο», του οποίου το εφεδρικό σύστημα δεν λειτούργησε. Σύμφωνα με το BBC, το πρόβλημα εκδηλώθηκε σε κέντρο δεδομένων που λειτουργεί η RIM στη Βρετανία.

Σε αντίθεση με άλλους κατασκευαστές κινητών τηλεφώνων, η RIM διαχειρίζεται η ίδια τα email και τα γραπτά μηνύματα που αποστέλλονται από και προς τις συσκευές της. Αυτό αυξάνει την ασφάλεια και την ταχύτητα των υπηρεσιών και επιτρέπει στη RIM να προσφέρει υπηρεσίες που δεν διαθέτουν άλλα κινητά, όπως την αποστολή γραπτών μηνυμάτων χωρίς χρέωση.

Όπως επισημαίνει το Reuters, ολιγόωρες διακοπές στις υπηρεσίες των Blackberry εκδηλώνονται αρκετές φορές το χρόνο, ωστόσο το μπλακάουτ αυτής της εβδομάδας ήταν το μεγαλύτερο εδώ και χρόνια.

Έρχεται να προστεθεί σε άλλα προβλήματα που αντιμετωπίζει η καναδική RIM, όπως η μείωση του μεριδίου της στην αγορά των smartphone και η δραματική πτώση των κερδών.

Ωστόσο 70 εκατομμύρια χρήστες σε όλο τον κόσμο συνεχίζουν να βασίζονται στα κινητά Blackberry.

in.gr