Έχει αποδειχτεί ότι η κατανομή του πλεονάζοντος λίπους στο σώμα μας μπορεί να αυξήσει την προδιάθεση για εμφάνιση καρδιαγγειακών νοσημάτων και διαβήτη.

Γι' αυτό, βρείτε την μεζούρα σας, πάρτε μαζί σας και ένα στυλό και σταθείτε μπροστά στον καθρέπτη σας φορώντας μόνο τα εσώρουχα σας.

Βρείτε το άνω μέρος του ισχίου σας και και το τελευταίο σας πλευρό.

Σημειώστε με μία γραμμή το κάθε σημείο και μετά μετρήστε τη απόσταση μεταξύ τους ώστε να βρείτε το μέσο τους και να το σημειώσετε.

Έπειτα περάστε την μεζούρα γύρω από το σώμα σας και τοποθετήστε την στο μέσο σημείο που έχετε σημειώσει. Να βρίσκεστε σε κατάσταση εκπνοής και να μην σφίγγετε την μεζούρα.

Αν είστε άνδρας, καλό είναι η μέτρηση να δείξει λιγότερο από 94 εκατοστά και αν είστε γυναίκα, λιγότερο από 80 εκατοστά. Σε αντίθετη περίπτωση, θα πρέπει να αρχίσετε την προσπάθεια να ελέγξετε το βάρος σας.

Αν η μέτρηση δείξει άνω των 102 εκατοστών για τους άντρες και άνω των 88 εκατοστών για τις γυναίκες τότε θεωρείστε ότι ανήκετε σε ομάδα υψηλού κινδύνου.

Γεωργία Σπ. Πετράκη
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Βιογραφικό σημείωμα