Το κλείσιμο του Google Βuzz μέσα στις επόμενες εβδομάδες, αποφάσισε η εταιρία.

Η 20μηνη υπηρεσία της Google, θα μείνει γνωστή ως η αποτυχημένη προσπάθεια της εταιρίας να δημιουργήσει μία υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης που θα μπορούσε να «χτυπήσει» το Facebook.

Πλέον η Google επικεντρώνεται στο Google Plus, το οποίο ήδη μετρά 3,5 μήνες ζωής και φαίνεται να κερδίζει έδαφος, σε σχέση με το Buzz.

Τα προβλήματα του Buzz όμως δεν είχαν σχέση μόνο με τη... δημοτικότητά του, αλλά είχαν να κάνουν και με την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ, καθώς από τη στιγμή που κάποιος το ενεργοποιούσε, αυτό δημιουργούσε κοινωνικούς «κύκλους» που εξέθεταν σε κοινή θέα τις πιο συχνές επαφές στο Gmail του χρήστη.

Η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ «επέπληξε» τη Google για παραβίαση των δικών της πολιτικών για προστασία των προσωπικών δεδομένων.