Οι ώρες που περνάτε στη δουλειά είναι πολλές και κουραστικές. Όταν έρθει η ώρα να φάτε κάτι πρόχειρο ή ένα σνακ συνειδητοποιείτε πως δεν έχετε πάρει τίποτα μαζί σας και καταλήγετε να αγοράσετε κάτι παχυντικό όπως πατατάκια, σοκολάτες, τυρόπιτες, κρουασάν. Σνακ που είναι μεν νόστιμα, αλλά προσφέρουν πολλές κενές θερμίδες και ειδικά σε αυτούς που έχουν καθιστική δουλειά, π.χ. γραφείου, συντελούν στην αύξηση του σωματικού τους βάρους.

Υπάρχουν τόσες πολλές επιλογές σνακ στα σούπερ μάρκετ, αλλά πολλές φορές η κούραση της ημέρας μας εμποδίζουν να αφιερώσουμε λίγο από το χρόνο μας για να βρούμε 2-3 από αυτές. Ευκαιρία είναι, λοιπόν, να αναζητήσετε νέες λύσεις πιο υγιεινές, πιο πρόχειρες και με λίγες αλλά καλές θερμίδες. Παρακάτω δίνονται μερικές τέτοιες λύσεις…

  • Μια πρώτη πολύ καλή επιλογή είναι 1 κεσεδάκι γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά και 1-2 φρούτα ή λίγους ξηρούς καρπούς ή 2-3 φρυγανιές σικάλεως ή ρυζογκοφρέτες. 
  • Μπαρ δημητριακών με βρώμη και φρούτα. Στην αγορά κυκλοφορούν σε διάφορες γεύσεις και διάφορους συνδυασμούς. Επιλέξτε το καλύτερο προϊόν για σας, αφού συμβουλευτείτε τον πίνακα διατροφής που αναγράφεται στο περιτύλιγμα. 
  • Το γνωστό κουλούρι Θεσσαλονίκης είναι άλλη μια καλή και πρόχειρη επιλογή
  • 1 τοστ ή sandwich με 1 φέτα κίτρινο τυρί, 1 φέτα γαλοπούλα, λίγη ντομάτα και μαρούλι είναι 2 χορταστικές επιλογές που θα σας κρατήσουν μέχρι το μεσημεριανό φαγητό χωρίς να πεινάσετε.
  • Για όσους δουλεύουν πολλές ώρες μια νόστιμη λύση είναι και η αραβική πίτα με κοτόπουλο και λαχανικά

Εφοδιάστε, λοιπόν, το γραφείο σας ή πάρτε από το σπίτι σας το πρωί πρόχειρες υγιεινές τροφές όπως ωμούς, ανάλατους ξηρούς καρπούς, φρούτα, σταφίδες ή κάτι από τα παραπάνω και είναι σίγουρο πως τα αποτελέσματα στη διάθεσή σας, στην απόδοση αλλά και στο σωματικό σας βάρος θα είναι θεαματικά.

Ελευθερία Ε. Ρέντζιου
Κλινικός Διατροφολόγος – Διαιτολόγος, Μ. Μed. Sci.