ΑΛΗΘΕΙΑ

Η δημιουργία γερών οστών πριν την ηλικία των τριάντα χρονών αποτελεί σημαντική προστασία από την εκδήλωσης οστεοπόρωσης στο μέλλον.

Η άσκηση από μικρή ηλικία επιδρά θετικά στην μεγιστοποίηση της οστικής πυκνότητας στην ενήλικο ζωή και συμβάλλει στην σκελετική ανάπτυξη σε όλη τη διάρκεια της ζωής του ατόμου. Όλες οι έρευνες συμφωνούν ότι τα άτομα που αθλούνται παρουσιάζουν υψηλότερες τιμές οστικής πυκνότητας από τα μη αθλούμενα.

Για να έχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα το πρόγραμμα των ασκήσεων που θα επιλέξετε, πρέπει να περιλαμβάνει ένα τακτικό πρόγραμμα με βάρη, το οποίο συμβάλλει στη βελτίωση της οστικής πυκνότητας. Στο σημείο αυτό, να θυμάστε ότι έμφαση πρέπει να δοθεί στο μέγεθος του φορτίου και όχι στον αριθμό των επαναλήψεων.

Ασκήσεις που επιδρούν προστατευτικά στα οστά, είναι οι ασκήσεις που πραγματοποιούνται υπό την επίδραση της βαρύτητας, όπως το γρήγορο περπάτημα, το τζόκινγκ, ο χορός, το τένις, το ανέβασμα σκάλας, οι ρακέτες και η πεζοπορία. Στα άτομα μεγαλύτερων ηλικιών συνιστάται τακτική αλλά ήπια άσκηση σύμφωνα πάντα με τις δυνατότητές τους.

Παγωμένου Ελευθερία 
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Βιογραφικό σημείωμα