Την εγκατάσταση σταθερών πυλών εισόδου-εξόδου των επιβατών με ανοιγόμενες θύρες στους σταθμούς του Μετρό και του ΗΣΑΠ προβλέπει το νέο αυτόματο σύστημα συλλογής κομίστρου για την αποτροπή της λαθρεπιβίβασης.

Όπως αναφέρει σε έγγραφό του που διαβιβάστηκε στη Βουλή ο υφυπουργός Υποδομών, Γ.Μαγκριώτης, έχει ήδη προκηρυχθεί διαγωνισμός για την εφαρμογή του νέου αυτού συστήματος, το οποίο σχεδιάζεται να επεκταθεί σε λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ.

Το σύστημα, που εφαρμόζεται σε αρκετές χώρες του εξωτερικού, προβλέπει να τοποθετηθούν μπάρες στις εισόδους και εξόδους των σταθμών, από όπου θα περνούν όσοι έχουν προμηθευτεί και ακυρώσει το εισιτήριό τους.

«Με το νέο σύστημα, πέραν των σημαντικών δυνατοτήτων που παρέχονται για διαμόρφωση συνδυασμένης, ευέλικτης και αποδοτικής τιμολογιακής πολιτικής με σύνθετα και ελκυστικά προϊόντα για τον επιβάτη, προβλέπεται και η εγκατάσταση σταθερών πυλών εισόδου-εξόδου των επιβατών με ανοιγόμενες θύρες στους σταθμούς του Μετρό και του Ηλεκτρικού Σιδηροδρόμου», αναφέρει ο υφυπουργός.

Πρόσθεσε ότι «ανάλογο σύστημα εξ αποστάσεως αναγνώρισης-επικύρωσης του εισιτηρίου προβλέπεται να εγκατασταθεί και στα λεωφορεία, τα τρόλεϊ και το τραμ, με στόχο τον εύκολο εντοπισμό και την αποτροπή επιβίβασης ατόμων που δεν έχουν στην κατοχή τους νόμιμο κόμιστρο και την αποτελεσματική αντιμετώπιση της λαθρεπιβίβασης».

Ο υφυπουργός ενημερώνει ότι τα έσοδα για την πρώην εταιρεία του Μετρό (ΑΜΕΛ) -με τον έλεγχο του κομίστρου που ισχύει σήμερα- ανήλθαν σε 1,56 εκατομμύρια ευρώ το 2008, σε 1,141 εκατομμύρια ευρώ το 2009 και σε 2,01 εκατομμύρια ευρώ το 2010.

Το έγγραφο του υφυπουργού Υποδομών διαβιβάστηκε στη Βουλή προς απάντηση σχετικής ερώτησης του βουλευτή του ΛΑΟΣ Κώστα Αϊβαλιώτη.

in.gr