ΑΛΗΘΕΙΑ

Τα ζυμαρικά αποτελούν μια ιδανική επιλογή ακόμη και όταν βρίσκεστε σε δίαιτα καθώς αποτελούν καλή πηγή υδατανθράκων ενώ η περιεκτικότητά τους σε χοληστερόλη, νάτριο και λιπαρά είναι σχεδόν μηδενική. Ο λόγος που συχνά αποφεύγονται ή έχουν σχετιστεί με υψηλό θερμιδικό περιεχόμενο είναι ο τρόπος μαγειρέματος και οι αρκετά λιπαρές σάλτσας που τα συνοδεύουν.

Μια μακαρονάδα με σάλτσα φρέσκιας ντομάτας και λίγο άπαχο τυρί σίγουρα θα ικανοποιήσει την επιθυμία σας χωρίς να σας φορτώσει με περιττές θερμίδες. Μπορείτε ακόμη να επιλέξετε ζυμαρικά ολικής άλεσης ώστε να επωφεληθείτε από την θετική επίδραση των φυτικών ινών καθώς και το μεγαλύτερο αίσθημα κορεσμού που παρέχουν.

Αν σκεφτούμε ότι το 50-55% των θερμιδικών μας αναγκών θα πρέπει να προέρχεται από υδατάνθρακες, τα ζυμαρικά σε συνδυασμό με μια πηγή πρωτεΐνης (τυρί, κιμά, κοτόπουλο κ.α.) και τη συνοδεία σαλάτας αποτελούν ένα από τα πιο ισορροπημένα γεύματα.

Παγωμένου Ελευθερία 
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Βιογραφικό σημείωμα