Το Επιμελητήριο Ηρακλείου στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού έργου ‘ΣΥΝΕΡΓΩ’ του προγράμματος Διασυνοριακής Συνεργασίας Ελλάδα- Κύπρος 2007-2013, οργανώνει σεμινάριο για το «web marketing» στις 5 - 6 / 11 / 2011 (αίθουσα Καρούζου, Κορωναίου 9).

Τα σεμινάρια απευθύνονται σε επιχειρηματίες και στελέχη ΜΜΕ με στόχο την αξιοποίηση του διαδικτύου για την προώθηση των υπηρεσιών και των προϊόντων τους εντός και εκτός της διασυνοριακής περιοχής. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί με σκοπό τη βελτίωση του διαδικτυακού μάρκετινγκ και της δυνατότητας διαδικτυακής προώθησης για στελέχη επιχειρήσεων και επιχειρηματίες στον Κυπριακό και Ελληνικό τομέα τροφίμων και ποτών, με έμφαση σε εγχώριους και διεθνείς πελάτες. Η διεξαγωγή των θεματικών ενοτήτων θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 05 Νοεμβρίου ενώ την Κυριακή 06 Νοεμβρίου ο εκπαιδευτής θα μπορεί να παρέχει εξατομικευμένη υποστήριξη στους συμμετέχοντες που το επιθυμούν, επίσης στο χώρο του Επιμελητηρίου.

Αναμενόμενα αποτελέσματα
Ως αποτέλεσμα της συμμετοχής, οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
1. Προσδιορίσουν τα στρατηγικά τμήματα της πελατείας τους μεταξύ των B2B και B2C πελατών και συμπεριλαμβάνοντας ηλεκτρονικές απαιτήσεις μάρκετινγκ.
2. Σχεδιάσουν τα γραφικά, τα κείμενα και τα CMS συστήματα της διαδικτυακής ιστοσελίδας, και να προσδιορίσουν τα εργαλεία απαραίτητα για επικοινωνία/συνεργασία με τον πελάτη.
3. Αναλύσουν λέξεις-κλειδιά απαιτούμενα για τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) και να ενσωματώσουν χαρακτηριστικά SEO στο γενικό σχεδιασμό της ιστοσελίδας.
4. Κατανοήσουν τις στατιστικές του διαδικτύου, να αναλύσουν διαδικτυακές δυνατότητες χρησιμοποιώντας διαγνωστικά προγράμματα και να διαφοροποιήσουν την ιστοσελίδα τους από εκείνες των ανταγωνιστών.
5. Αναπτύξουν και να διαχειριστούν μια pay-per-click (PPC) διαφημιστική εκστρατεία/ καμπάνια στο Google και το Facebook, και να εφαρμόσουν παρακολούθηση των αποτελεσμάτων.
6. Αναπτύξουν μια βάση δεδομένων πελατών και να εφαρμόσουν εξατομικευμένη επικοινωνία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Να αναπτύξουν πολιτική προστασίας των προσωπικών δεδομένων των πελατών στο διαδίκτυο.
7. Αναπτύξουν το σχέδιο, τον προϋπολογισμό και τα ποσοστά για μια επώνυμη διαφήμιση στο διαδίκτυο. Να αναλύσουν πιθανές τοποθεσίες για πιθανή διαφήμιση.

Ενδεικτικές εκπαιδευτικές ενότητες:
Εισαγωγή σε διαδικτυακές πωλήσεις και Μάρκετινγκ, Web design 2.0, Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης - Σχεδίαση Ιστοσελίδας, Διαδικτυακή Διαφήμιση, Προώθηση Κοινωνικών Μέσων Επικοινωνίας/ «Ελεύθερο» Μάρκετινγκ, Στατιστικές Ιστοσελίδων, Διαχείριση Διαδικτυακών Εκστρατειών Μάρκετινγκ, Συμπεράσματα και Συζήτηση

Προϋποθέσεις συμμετοχής:
- οι συμμετέχουσες επιχειρήσεις να έχουν εξαγωγική δραστηριότητα ή να είναι εν δυνάμει εξαγωγικές
- να ανήκουν στον κλάδο τροφίμων και ποτών

Κόστος συμμετοχής
Το κόστος των σεμιναρίων καλύπτεται εξ ολοκλήρου από το Επιμελητήριο Ηρακλείου μέσω της χρηματοδότησης του έργου ‘ΣΥΝΕΡΓΩ’.
Οι αιτήσεις συμμετοχής αποστέλλονται συμπληρωμένες στο email: [email protected] ή στο fax: 2810247043 έως και την 27η Οκτωβρίου 2011.

Πληροφορίες
Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στην κα. Δημάρη Γεωργία, 2810247049 / 6983687911 και στον κο. Ευάγγελο Δουλουφάκη, 2810247036 / 6976629762.
Η ενέργεια συγχρηματοδοτείται από το πρόγραμμα διασυνοριακής συνεργασίας Ελλάδα-Κύπρος 2007-2013 (80% κοινοτική συμμετοχή και 20% εθνική συμμετοχή Ελλάδας και Κύπρου).