Ύστερα από τρεις μήνες «φαγούρας» το νομοσχέδιο για την απελευθέρωση των ταξί φαίνεται ότι οδηγείται στις ελληνικές καλένδες, με την κοινοβουλευτική ομάδα του ΠΑΣΟΚ να παρουσιάζει εικόνα διάλυσης και την αλλαγή πολιτικού σκηνικού να βρίσκεται προ των πυλών.

Σε αντίστοιχη «μοίρα» αναμένεται να βρεθεί και η σχεδιαζόμενη ρύθμιση για την πλήρη απελευθέρωση των φορτηγών Δημόσιας Χρήσης, δηλαδή με κατάργηση του μεταβατικού διαστήματος της τριετίας που προέβλεπε αρχικά το νομοσχέδιο του προκατόχου του Γιάννη Ραγκούση στο υπουργείο Υποδομών, Δημήτρη Ρέππα.

«Όλα τα δεινά ξεκίνησαν από τον Ραγκούση»

Ο πρόεδρος των αυτοκινητιστών Θύμιος Λυμπερόπουλος σημειώνει στο Capital.gr ότι το συγκεκριμένο νομοσχέδιο ήταν εξαρχής καταδικασμένο να παραμείνει στα «χαρτιά» διότι δεν θα καθίστατο δυνατό να εγκριθεί από την κοινοβουλευτική ομάδα του ΠΑΣΟΚ.

«Ο φάκελος των ταξί ουδέποτε θα άνοιγε, διότι εξαρχής δεν είχε την στήριξη της κοινοβουλευτικής ομάδας.

Για τον κλάδο των ταξί θα ισχύσουν όσα είχαν συμφωνηθεί με τον κ. Ρέππα. Θα υπάρξουν επιπρόσθετες βελτιώσεις και η απελευθέρωση θα πραγματοποιηθεί βάσει των ευρωπαϊκών προτύπων.

Ο Ραγκούσης έχει εκθέσει ανεπανόρθωτα την κυβέρνηση. Ήταν ένας αλαζόνας πολιτικός, ο οποίος δεν πρόκειται να επανεκλεγεί ούτε βουλευτής.

,Ήταν ο πιο επικίνδυνος υπουργός της κυβέρνησης» σημειώνει χαρακτηριστικά ο κ. Λυμπερόπουλος που πρωτοστατούσε στις δυναμικές «κίτρινες» κινητοποιήσεις του περασμένου καλοκαιριού.

«Ουσιαστικά όλα τα δεινά της οικονομίας ξεκίνησαν από τον Ραγκούση. Διέλυσε την δημόσια διοίκηση, την Τοπική Αυτοδιοίκηση λόγω του ΄Καλλικράτη΄, δημιούργησε τα επεισόδια με τους μετανάστες της Υπατίας και προκάλεσε αναστάτωση στον κλάδο των ταξί. Ανήκει στους τρεις-τέσσερις «φίλους» του πρωθυπουργού που διέλυσαν ένα κόμμα, το οποίο είχε ανάγκη η κοινωνία ανεξαρτήτως πολιτικών πεποιθήσεων» αναφέρει.

«Ας σημειωθεί ότι από εμάς ξεκίνησε η αντίσταση, αποτελέσαμε σημείο αναφοράς. Έτσι ξεσηκώθηκε ολόκληρη η κοινωνία» υποστηρίζει ο κ. Λυμπερόπουλος, σχολιάζοντας τις εκδηλώσεις διαμαρτυρίας της 28ης Οκτωβρίου.

Ποιος πληρώνει το λογαριασμό

Παράγοντες της αγοράς υποστηρίζουν ότι εκ των πραγμάτων αποδεικνύεται ότι ο υπουργός Υποδομών άνοιξε άκαιρα τον φάκελο των ταξί, δημιουργώντας σοβαρό πλήγμα στον τουρισμό.

«Λόγω των γεγονότων στις χώρες της Βόρειας Αφρικής και της διπλωματικής διένεξης Τουρκίας-Ισραήλ, η περασμένη τουριστική σεζόν κινήθηκε σε θετικούς ρυθμούς. Η τουριστική κίνηση ξεπέρασε το 10% σε όλη την Ελλάδα, ενώ μειώθηκε περίπου κατά 2-3% στην Αθήνα. Ωστόσο, η ελληνική πρωτεύουσα λόγω των κινητοποιήσεων δεν κατάφερε να καταγράψει την αύξηση του 10%, όπως συνέβη στην υπόλοιπη Ελλάδα» αναφέρει στο Capital.gr ο Σπύρος Γκίνης, αντιπρόεδρος της Γενικής Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Επιχειρήσεων Τουρισμού.

Σε κάθε περίπτωση, το λογαριασμό των άστοχων κυβερνητικών επιλογών πληρώνει το ελληνικό επιχειρείν, δεδομένου ότι ο κλάδος της κρουαζιέρας και των ξενοδοχειακών κρατήσεων επλήγη ανεπανόρθωτα το περασμένο καλοκαίρι.

Είναι χαρακτηριστικό ότι η κρουαζιέρα, σύμφωνα με το δημοσίευμα στο capital.gr, είχε απώλειες εσόδων άνω των δύο εκατ. ευρώ, ενώ η εικόνα του ελληνικού τουρισμού επλήγη ανεπανόρθωτα.