Πρώτες φωτογραφίες και στοιχεία για το νέο supermini της γαλλικής εταιρείας, που θα διατίθεται σε τρίθυρες και πεντάθυρες εκδόσεις.
 
Η Peugeot έχει διαφορετική άποψη για τη σταδιακή αύξηση των διαστάσεων στα μοντέλα παραγωγής. Αυτό τουλάχιστον δείχνει το νέο «208», αφού σε σχέση με τους προκατόχους του υστερεί τόσο σε εκατοστά όσο και σε κιλά. Οι Γάλλοι ανακοινώνουν πως το βάρος έχει μειωθεί έως και κατά 173 κιλά. Το αυτοκίνητο ζυγίζει 975 κιλά, το μήκος του είναι κατά 7 εκατ. μικρότερο, ενώ το ύψος του είναι περιορισμένο κατά 1 εκατ. 

 
Παρόλα αυτά, η Peugeot έχει φτιάξει ένα ευάερο εσωτερικό. Μάλιστα, οι χώροι για τους πίσω επιβάτες είναι πιο μεγάλοι, ενώ ο χώρος αποσκευών μπορεί να φιλοξενήσει αποσκευές σχεδόν 15 λίτρων επιπλέον, φτάνοντας πλέον τα 285 λίτρα.

 
Κινητήρες
Αυτοί της βενζίνης έχουν ισχύ από 70 έως 120 ίππους (ανάμεσα σε αυτούς και 3κύλινδροι με κυβισμό 1,0 και 1,2 λίτρων), ενώ οι ντίζελ αποδίδουν από 70 έως 112 ίππους. Έτσι, είναι δεδομένο ότι οι τιμές κατανάλωσης θα είναι χαμηλές. Για παράδειγμα, ο μικρός ντίζελ eHDi των 92 ίππων με Stop & Start καταναλώνει 3,4 λτ./100 χλμ., τιμή που αντιστοιχεί σε εκπομπές ρύπων CO2 της τάξης των 87 γραμμαρίων ανά χιλιόμετρο.

 
Με το ξεκίνημα της εμπορικής πορείας του το «208» θα διατίθεται τόσο ως 5θυρο όσο και ως 3θυρο. Το αμάξωμα και τα φώτα διαθέτουν τις γνωστές λεπτομέρειες από τα μικρά μοντέλα της Peugeot. 

 
Αμφότερες οι εκδοχές έχουν το ίδιο εσωτερικό. Ξεχωρίζουν ο ψηλά τοποθετημένος πίνακας οργάνων, ενώ εντύπωση προκαλεί και η κεντρική κονσόλα με τη μεγάλη οθόνη αφής, την οποία μπορούν να χειριστούν εξίσου εύκολα τόσο ο οδηγός όσο και ο συνοδηγός.
 


(4troxoi)