Στο έλεος των καρεκλοκενταύρων της κεντρικής εξουσίας που προφανώς ενδιαφέρονται μονάχα για τις καρέκλες τους βρίσκονται οι κάτοικοι της ακριτικής Γαύδου, που βιώνουν για μια ακόμη φορά τον αποκλεισμό του νησιού τους, λόγω της προκλητικής αδιαφορίας, των ιθυνόντων.

Όπως δήλωσε στο Flashnews. gr ο δήμαρχος του νοτιότερου άκρου της Ευρώπης κ. Στρατής Λαμπάκης, με τη λήξης της σύμβασης από την 31 Οκτωβρίου, του επιβατηγού πλοίου Neptune χωρίς όμως να οριστεί άλλο πλοίο που θα εκτελεί την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Γαύδου με την υπόλοιπη Κρήτη, το νησί και οι λιγοστοί κάτοικοι -ακρίτες έχουν αφεθεί στην τύχη τους.

Μάλιστα είχε ζητηθεί από τον κ. Λαμπάκη προς το  Γ.Γ  του Υπουργείοιυ Ανάπτυξης και Ναυτιλίας κ. Λίτινα,   εφόσον καθυστερήσει ο διαγωνισμός να υπάρξει παράταση της ισχύς της υφιστάμενης σύμβασης .

Κάτι τέτοιοι δεν έγινε με αποτέλεσμα τον αποκλεισμό της Γαύδου γεγονός το οποίο δημιουργεί σοβαρά προβλήματα προκαλώντας ελλείψεις σε είδη πρώτης ανάγκης όπως φάρμακα, καύσιμα, νερό, ταχυδρομείο, κ.ο.κ

Υπενθυμίζεται επίσης ότι όπως είχε δηλώσει στο Flashnews.gr o πρόεδρος της ΑΝΕΝΔΥΚ κ.Γιάννης Μπραουδάκης το πρόβλημα το οποίο πλήττει άμεσα και την ναυττιλιακή εταιρεία, οφείλεται αποκλειστικά στην γραφειοκρατική κωλυσιεργεία του υπουργείου Ναυτιλίας.

Ειδικότερα και σε ότι αφορά στην γραμμή Παλαιόχωρα - Γαύδος, έχει αποφασιστεί να γίνει νέα προκήρυξη για την δρομολόγηση του ΕΓ/ΟΓ πλοίου "Σαμαριά", αλλά ακόμη δεν έχουν μπεί οι υπογραφές, κάτι που σύμφωνα με τον κ.Μπραουδάκη, αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου.

Σε ότι αφορά στην γραμμή Σφακιά - Γαύδος, ενώ έχουν ολοκληρωθεί όλες οι διαδικασίες για την δρομολόγηση, του "Σαμαριά", το σχετικό έγγραφο περιμένει ακόμη την τελική υπογραφή του υπουργού κ.Χρυσοχοίδη.