• Ρωτήστε το χασάπη σας για τα πλήρως άπαχα ή ημίπαχα κρέατα
  • Προσαρμόστε την μερίδα κρέατος που καταναλώνετε στα πρότυπα της Κρητικής διατροφής
  • Διώξτε το τηγάνι από την ζωή σας. Προτιμήστε τα αντικολλητικά σκεύη ή το ψήσιμο στο φούρνο με την χρήση λαδόκολλας
  • Αποφύγετε τις σως, προτιμήστε να δώσετε γεύση και άρωμα με μπαχαρικά, αρωματικά και εσπεριδοειδή
  • Αφαιρέστε πριν ή μετά το μαγείρεμα το λίπος που βλέπετε
  • Αποφύγετε να βάλετε σάλτσα στο πιάτο σας, παίνοντας την μερίδα σας καλά στραγγιστή
  • Μοιραστείτε την μερίδα σας με τους συνδαιτυμώνες σας
  • Προτιμήστε το γάλα με λίγο κορν φλάουερ αντί να χρησιμοποιήσετε κρέμα γάλακτος.
  • Ξεκινήστε το γεύμα σας τρώγοντας το μεγαλύτερο μέρος της σαλάτας σας. Έτσι θα χορτάσετε πιο εύκολα και θα αποφύγετε να καταναλώσετε μεγάλη ποσότητα από την λιπαρή μερίδα!
Γεωργία Σπ. Πετράκη
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Βιογραφικό σημείωμα