Πολλές αλλαγές δέχθηκε το ER-6N αφού η Κawasaki το προίκισε με νέο πλαίσιο, νέο ψαλίδι, πιο επιθετική εικόνα, βελτιωμένο ABS, και νέες ρυθμίσεις σε κινητήρα/αναρτήσεις.

Οι αυξημένες επιδόσεις του κινητήρα υπόσχονται να κάνουν την οδήγηση πιο διασκεδαστική. Το επιθετικό street-fighter λουκ του δίνει ακόμη περισσότερο στιλ, ενώ το λεπτό νέο πλαίσιο και η άνετη νέα σέλα του, το κάνουν ακόμη πιο ευέλικτο και ευκολοδήγητο. Είτε ο κάτοχός του είναι νέος αναβάτης και θέλει να εγκλιματιστεί στο χώρο της μοτοσικλέτας, είτε είναι κάποιος εμπειρότερος οδηγός που ψάχνει να βρει έναν αγχολυτικό τρόπο για να μετακινείται άνετα, η ιαπωνική εταιρία δηλώνει πως το ER6n δεν θα μπορούσε να γίνει πιο προκλητικό για κάθε μία από αυτές τις περιπτώσεις.

Σχεδιασμός: Πιο άγριο, πιο όμορφο
Αισθητικά, το νέο ER-6n διατηρεί τη σχεδιαστική ταυτότητα των προηγούμενων μοντέλων με το νέο ανασχεδιασμένο φανάρι και τα πλαστικά να κρατούν ζωντανούς τους δεσμούς με το παρελθόν. Σε γενικές γραμμές, η εμφάνισή του είναι σαφώς πιο επιθετική σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, με τη μοτοσικλέτα να αφήνει μία πιο συμπαγή και μυώδη αίσθηση στον παρατηρητή, αρχής γενομένης από τον προβολέα. Το νέο ρεζερβουάρ είναι πλέον 20 χλστ. ψηλότερο, τα πλαϊνά πλαστικά είναι πιο στενά, ενώ τα φλας έχουν μετακομίσει στο φανάρι. Τέλος, η ουρά είναι 10 χλστ. κοντύτερη κάνοντας το πίσω μέρος να δείχνει πιο λεπτό και «αθλητικό».

http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/390/NEWS/er620124.jpg
Tόσο το πλαίσιο, όσο και το ψαλίδι του νέου ER-6n, είναι σχεδιασμένα από την αρχή

Πλαίσιο: Πιο ευέλικτο

Τόσο το πλαίσιο, όσο και το ψαλίδι του νέου ER-6n, είναι σχεδιασμένα από την αρχή. Και τα δύο έχουν κατασκευαστεί από ατσάλι και ακολουθούν την ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία. Το πλαίσιο είναι περιμετρικό και σωληνωτό με δύο σωλήνες κυκλικής διατομής για κάθε πλευρά και το υποπλαίσιο αποτελεί προέκτασή του. Σύμφωνα με την Kawasaki, το νέο πλαίσιο από ατσάλι υψηλής αντοχής βρίσκεται στα ίδια επίπεδα ακαμψίας αλλά και βάρους με ένα αντίστοιχο αλουμινίου.

http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/390/NEWS/er620123.jpg
Ο κινητήρας φέρει νέο χάρτη για τον ψεκασμό με στόχο τη φιλικότερη απόδοση αλλά και αύξηση της ροπής και της ισχύος στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα λειτουργίας

Κινητήρας: Πιο δυνατός στις μεσαίες
Αρκετές αλλαγές έχει δεχτεί και ο κινητήρας. Το δικύλινδρο σύνολο των 649 κ.εκ. με τις τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και τους δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, φέρει ανασχεδιασμένο κύκλωμα ψύξης και διαφορετικού τύπου φλάντζα σε σχέση με την προηγούμενη έκδοσή του, για καλύτερη αξιοπιστία. Επίσης, δύο μπεκ ψεκάζουν με λάδι και το πίσω μέρος των πιστονιών για τον ίδιο σκοπό. Ο κινητήρας φέρει νέο χάρτη για τον ψεκασμό με στόχο τη φιλικότερη απόδοση αλλά και αύξηση της ροπής και της ισχύος στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα λειτουργίας. Το φίλτρο αέρα είναι πλέον χάρτινο, ενώ νέο είναι και το τελικό της εξάτμισής που έχει μεγαλώσει σε όγκο και επανασχεδιαστεί εσωτερικά.

http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/390/NEWS/er620126.jpg
Ο πίνακας οργάνων παρουσιάζεται πλήρης, δείχνει σύγχρονος και έχει τοποθετηθεί αρκετά μπροστά και εντός οπτικού πεδίου του αναβάτη

Φρένα/ Αναρτήσεις: Πιο αποδοτικά

Αρκετές αλλαγές βλέπουμε και στον τομέα των αναρτήσεων. Τόσο το συμβατικό πιρούνι με διάμετρο καλαμιών 41χλστ., όσο και το χαρακτηριστικά τοποθετημένο αμορτισέρ φέρουν πλέον νέο set up, ενώ ελαφριά αύξηση έχει σημειωθεί, τόσο στο μήκος (2 και 15 χλστ. αντίστοιχα), όσο και στη διαδρομή τους (2 και 5 χλστ. αντίστοιχα).Τέλος, στα φρένα η Kawasaki έχει χρησιμοποιήσει δύο δίσκους διαμέτρου 300 χλστ. για το μπροστινό τροχό που συνδυάζονται με διπίστονες δαγκάνες δύο εμβόλων, ενώ τον πίσω τροχό φρενάρει ένας δίσκος 220 χλστ. με δαγκάνα με μονοπίστονη δαγκάνα. Τα μεγάλα νέα είναι η νέα μονάδα ABS με την οποία εφοδιάζεται το μεσαίο ιαπωνικό on-off. Σύμφωνα με την εταιρεία, το εν λόγω σύστημα είναι νέας γενιάς, είναι μικρότερο σε διαστάσεις από το προηγούμενο, ενώ ο επεξεργαστής του είναι πιο ισχυρός άρα και πιο γρήγορος.

http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/390/NEWS/er620127.jpg
Η νέα σέλα φέρει περισσότερο αφρώδες σε σχέση με πριν και σε συνδυασμό με το νέο πλαίσιο επιτρέπει στα πόδια να πατούν κάτω με περισσότερη ασφάλεια

http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/390/NEWS/er620122.jpg

(mototriti)