Την τοποθέτηση «κλειστού συστήματος» εισιτηρίου σε όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς προτείνουν υψηλόβαθμα στελέχη των αστικών συγκοινωνιών, εκτιμώντας ότι αν εφαρμοστεί αυτό το μέτρο, τα κέρδη για τις αστικές συγκοινωνίες θα φτάσουν τα 500 εκατ. ευρώ ετησίως.

Το σύστημα, που εφαρμόζεται σε αρκετές χώρες του εξωτερικού, προβλέπει να τοποθετηθούν μπάρες στις εισόδους και εξόδους των σταθμών, από όπου θα περνούν όσοι έχουν προμηθευτεί και ακυρώσει το εισιτήριό τους.

«Το μετρό και οι ΗΣΑΠ μπορούν αθροιστικά να επιτύχουν ημερήσια έσοδα της τάξεως των 800.000 ευρώ, χωρίς καν να χρειαστεί η σημερινή αύξηση του εισιτηρίου» σημειώνουν οι ίδιες πηγές, που επικαλείται το ΒήμαOnline, και επισημαίνουν ότι «το μόνο που χρειάζεται είναι μια επένδυση 10 εκατ. ευρώ για τη δημιουργία του κλειστού συστήματος και δυο-τρεις μήνες δουλειά».

Οι ίδιες πηγές τονίζουν ότι η συγκεκριμένη ιδέα ανακυκλώνεται χωρίς επιτυχία από το 2000 και δεν πραγματοποιείται για άγνωστους ως σήμερα λόγους.

«Εφαρμόζεται με επιτυχία στο εξωτερικό και αποτελεί τον μόνο τρόπο ανάσχεσης της εισιτηριοδιαφυγής. Ειδάλλως, πώς θα μπει το σώμα ελεγκτών να ελέγξει στις 8 το πρωί σε ένα όχημα που είναι υπερπλήρες από επιβάτες;» αναρωτιούνται.

«Αν εφαρμοστεί το κλειστό σύστημα σε όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς, τότε εύκολα οι αστικές συγκοινωνίες θα συγκεντρώσουν έως και 500 εκατ. ευρώ σε μία χρονιά» καταλήγουν.