Το Metropolis προσφέρει αυξημένα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας και, σύμφωνα με την Peugeot, βρίσκεται ένα βήμα πριν τη γραμμή μαζικής παραγωγής. Οι παραλληλόγραμμες αναρτήσεις μπροστά είναι ειδικά σχεδιασμένες ώστε να διατηρούν χαμηλά και στο κέντρο του scooter το κέντρο βάρους, αλλά και να μειώνουν το μη αναρτώμενο βάρος. Παρά τους τρεις τροχούς, το Metropolis είναι πιο μαζεμένο σε διαστάσεις π.χ. από το Satelis, ενώ ο κινητήρας των 400 κ.εκ. αποδίδει 35 ίππους και 3,8 kgm ροπής, με τελική ταχύτητα κοντά στα 150 χλμ./ώρα.
Η σέλα είναι χαμηλή (780 χλστ.) και στο χώρο κάτω από αυτή μπορούν να φιλοξενηθούν ένα full face κι ένα jet κράνος
Ανάμεσα στα στοιχεία που ξεχωρίζουν πάνω στο νέο Metropolis είναι η απουσία μίζας (το scooter θα παίρνει μπρος με ηλεκτρονικό κλειδί, το οποίο μπορεί να ενεργοποιηθεί από απόσταση), το ποδόφρενο και το ηλεκτρονικό χειρόφρενο που ενεργοποιείται από ένα κουμπί, ο πλούσιος πίνακας οργάνων, η χαμηλή σέλα (780 χλστ.), η ρυθμιζόμενη ζελατίνα και ο άφθονος χώρος κάτω από τη σέλα, ικανός να φιλοξενήσει ένα full face κι ένα jet κράνος.
Ο μονοκύλινδρος κινητήρας αποδίδει 35 ίππους και 3,8 kgm ροπής
Κινητήρας 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 400 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 35/Δ.Α.
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 3,8/Δ.Α.
Βάρος (κιλά) Δ.Α.
(mototriti)