To 2013 θα ξεκινήσει η παραγωγή του μίνι μοντέλου που εξελίσσει πυρετωδώς η Opel. Το όνομά του θα είναι Allegra ή Junior και θα έχει ένα συγκρατημένα premium ύφος, αλλά και μία σύγχρονη εμφάνιση. Ο ανταγωνισμός στην κατηγορία των μίνι οχημάτων έχει πάρει για τα καλά φωτιά και –δυστυχώς για αυτήν η Opel απέχει. Βλέπετε, το Agila δεν είχε την αναμενόμενη επιτυχία, καθώς δεν είναι ένα αμιγώς μίνι μοντέλο, αλλά περισσότερο ένα πολυχρηστικό μοντέλο compact διαστάσεων.

Τα πράγματα αναμένεται να «αγριέψουν» περαιτέρω τον προσεχή Μάρτιο με την έλευση του VW up!, αλλά και της τρίτης γενιάς του απόλυτου μίνι best seller της χώρας μας, του Fiat Panda. Εύλογα, η Opel καλείται να απαντήσει αν θέλει να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στην κλάση και σύμφωνα με πληροφορίες, αυτό σκοπεύει να κάνει.

Αμάξωμα

Τo νέο μοντέλο θα ονομαστεί πιθανότατα «Allegra» ή «Junior» και θα βασιστεί πάνω σε μια μικρότερη εκδοχή της πλατφόρμας του Opel Corsa. Τo αμάξωμά του θα είναι αποκλειστικά 3πορτο και θα ενσωματώσει μια σχεδίαση με πολλές ακμές, γωνίες και έντονες νευρώσεις. Όπως φαίνεται μάλιστα στην κατασκοπευτική μας φωτογραφία, το τελικό αποτέλεσμα θα δώσει στο γερμανικό μίνι μοντέλο μια ξεχωριστή και ελκυστική εικόνα.

Εσωτερικό

Στο εσωτερικό, η εταιρεία θα κάνει χρήση εξαρτημάτων και αξεσουάρ που ξέρουμε ήδη από τα Corsa και Astra. Έμφαση θα δοθεί στα συστήματα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, ώστε η συνολική αίσθηση να είναι αρκούντως premium.

Κινητήρες

Σε ό,τι αφορά στα μηχανικά του μέρη, το νέο μίνι της Opel θα φέρει μικρής χωρητικότητας κινητήρες βενζίνης για οικονομία καυσίμου, χωρίς όμως προς το παρόν να υπάρχει κάποια περαιτέρω πληροφόρηση. Μεγάλες πιθανότητες, πάντως, υπάρχουν να δούμε και κάποια ηλεκτρική έκδοση στη γκάμα του μοντέλου, καθώς στην έκθεση της Φρανκφούρτης η γερμανική εταιρεία παρουσίασε ένα compact διαστάσεων 2θέσιο ηλεκτρικό όχημα, γεγονός που δείχνει πως στην εταιρεία δουλεύουν πάνω σε ένα τέτοιο πρότζεκτ.

Παραγωγή

Στόχος των Γερμανών είναι να κατασκευάζουν 80 – 90 χιλ. μίνι μοντέλα ετησίως. Για το λόγο αυτό θα επιλέξουν το εργοστάσιο του Eisenach, στο οποίο πρόσφατα η General Motors Europe επένδυσε 90 εκ. ευρώ. Η εταιρεία έχει δεσμευτεί πως η παραγωγή του νέου μοντέλου θα ξεκινήσει μέσα στο 2013. Πολύ σημαντικό στοιχείο, πάντως, αποτελεί η πρόθεση της εταιρείας να φέρει το Allegra (ή Junior) σε σχετικά προσιτές τιμές, με τους Γερμανούς να κάνουν λόγο για ξεκίνημα από τις 10.000 ευρώ.

(autotriti)