Αν και το 58% δηλώνει πως καταναλώνει αλκοόλ μια φορά την εβδομάδα ή και σπανιότερα, το 42% είναι συχνοί πότες, με την κατανάλωση να κυμαίνεται από 2 με 3 φορές την εβδομάδα έως καθημερινά.
Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας όπως αναφέρει το iatropedia.gr, λιγότεροι από τους μισούς Έλληνες γνωρίζουν ότι η αιθυλική αλκοόλη-αλκοόλ είναι κλασική εξαρτησιογόνος ουσία, δηλαδή «ναρκωτικό».
Εντύπωση προκαλεί πως το 30,2% δεν γνωρίζει αν επιτρέπεται το αλκοόλ σε παιδιά και εφήβους, ενώ υπάρχει και ένα 10% που αγνοεί πως οι έγκυες ή οι γυναίκες που επιθυμούν να συλλάβουν απαγορεύεται να καταναλώσουν αλκοόλ.
Ωστόσο, 55% των ερωτηθέντων είπε ότι ο αλκοολισμός είναι θανατηφόρα ασθένεια και το 33% ότι είναι πλήρως ιάσιμη, ενώ 3 στους 4 αναγνωρίζουν ότι η μεγαλύτερη δυσκολία στην έναρξη θεραπείας είναι η αποδοχή του πάσχοντα ότι είναι αλκοολικός.
Την ίδια ώρα, 40 εκατομμύρια ευρώ επενδύονται κάθε χρόνο σε διαφημίσεις αλκοολούχων προϊόντων αλλά λιγότερα από 100 χιλιάδες ευρώ σε καμπάνιες ευαισθητοποίησης για τον αλκοολισμό ή την οδήγηση υπό την επήρεια. Όμως, κάθε χρόνο το κράτος εισπράττει περίπου 500 εκατομμύρια ευρώ από φόρους στο αλκοόλ.