Η σύνδεση της προώθησης των τοπικών αγροτικών προιόντων με τον τουρισμό αποτελεί θέμα άμεσης προτεραιότητας και για τον επιχειρηματικό κόσμο της Κρήτης. Στο πλαίσιο αυτό πραγματοποιήθηκε ενημερωτικό σεμινάριο του Επιμελητηρίου Ηρακλείου για ξεναγούς και διευθυντές ξενοδοχείων σχετικά με τα ποιοτικά πλεονεκτήματα των κρητικών προϊόντων.

Η εκδήλωση έγινε σε συνεργασία με το Σωματείο Ξεναγών Κρήτης και Θήρας και τον Παγκρήτιο Σύλλογο Διευθυντών Ξενοδοχείων, σε αίθουσα του Επιμελητηρίου Ηρακλείου.

Ο οικονομικός επόπτης του επιμελητηρίου και συντονιστής του σεμιναρίου κ. Μ. Φραγκάκης δήλωσε: «Οι διευθυντές ξενοδοχείων και οι ξεναγοί είναι οι πρεσβευτές του ελληνικού τουρισμού καθώς είναι οι πρώτοι που έρχονται σε επαφή με τους ανθρώπους που επισκέπτονται το νησί μας.

 Αν χρησιμοποιήσουν τη δύναμη που τους δίνει η θέση τους αυτή, μπορούν να μεταδώσουν εύκολα και σωστά στον ξένο επισκέπτη την τεράστια σημασία της Κρητικής Διατροφής και την αξία των παραγόμενων αγροτικών και κτηνοτροφικών προϊόντων του τόπου μας. 

Η αξία αυτή σχετίζεται με την ποιότητα των προϊόντων μας και η οποία ποιότητα τα κάνει να διαφέρουν, λόγω του κλίματος, του εδάφους και της γεωγραφικής θέσης του νησιού μας, από τα αντίστοιχα άλλων περιοχών».

Ο κ. Γ. Παπανικολάου, πρόεδρος του Σωματείου Ξεναγών Κρήτης και Θήρας ανέφερε ότι «ενημερωθήκαμε, να μπορέσουμε και εμείς με τη σειρά μας να ενημερώσουμε σωστά τους επισκέπτες για τη μοναδικότητα των προϊόντων της Κρήτης. 

Ξεκινήσαμε με το λάδι, το μέλι, το τυρί και το κρασί επειδή είναι τα πιο αντιπροσωπευτικά. Υπήρξε πολύ μεγάλο ενδιαφέρον για ενημέρωση σχετικά με τα ευεργετικά πλεονεκτήματα αυτών των προϊόντων και σχεδιάζουμε να επισκεφθούμε τα σημεία παραγωγής για να μάθουμε ακόμη περισσότερα. 

Στη συνέχεια, αν είναι εφικτό, θα επιδιώξουμε να πάμε με ομάδες τουριστών ώστε να δουν μόνοι τους πόσο αγνά προϊόντα παράγονται σε αυτό τον τόπο».


Ο κ. Γ. Πελεκανάκης πρόεδρος Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Κρήτης υπογράμμισε: «Είναι μια εκδήλωση που θα έπρεπε να είχε γίνει εδώ και χρόνια αλλά ποτέ δεν είναι αργά. Πολλοί τουρίστες ενδιαφέρονται για τα παραδοσιακά προϊόντα και κυρίως θέλουν να μάθουν πού μπορούν να τα βρουν στη χώρα τους. 

Πιστεύω ότι θα είχε ενδιαφέρον να συνεχιστεί αυτή προσπάθεια και για άλλα σπουδαία προϊόντα, ώστε και σε συνεργασία και με την Ένωση ξενοδόχων αλλά και τους σεφ των ξενοδοχείων να προωθηθούν μέσα από την κουζίνα των ξενοδοχείων».

(ΑΠΕ-ΜΠΕ)