Διευκρινίσεις έστειλε η Ένωση  Προστασίας Καταναλωτών  προς τους καταναλωτές δανειολήπτες, σχετικά με την προθεσμία σε όσους επιχειρούν εξωδικαστική ρύθμιση χρεών.

Όσοι δανειολήπτες έχουν υποβάλλει αίτηση εξωδικαστικής προσπάθειας από τον Σεπτέμβριο και οι Τράπεζες δεν έχουν απαντήσει σ' αυτή την προσπάθεια και έχει παρέλθει το εξάμηνο από την υποβολή της αίτησης ,τότε ο ενδιαφερόμενος οφειλέτης, πρέπει να υποβάλλει αίτηση στο τοπικό Ειρηνοδικείο,αφού εφοδιαστεί από την Ε.Π.Κ.ΧΑΝ τη βεβαίωση αποτυχίας.

Ο Νομοθέτης βάζει αυτόν τον χρονικό περιορισμό, (μεσολαβών εξάμηνο) θέλοντας εξασφαλίσει την σοβαρότητα των προθέσεων του οφειλέτη αλλά και αντιμετωπίζεται η οικονομική κατάσταση του οφειλέτη λόγω ενδεχομένης μεταβολής κρίσιμων οικονομικών δεδομένων. Εάν παρεμπιπτόντως κάποιος αμελήσει την κρισιμότητα της "προθεσμίας"θα πρέπει να γνωρίζει ότι ,με την υπέρβαση του εξαμήνου δεν μπορεί η αίτηση του να γίνει δεχτεί από το Ειρηνοδικείο, και πρέπει πάλι να ξαναρχίσει νέες αιτήσεις προς τις Τράπεζες για τις προκύψασες μετά του εξαμήνου οφειλές.

Γενικότερα ενημερώνουμε τους δανειολήπτες της Κρήτης ότι επειδή οι ενδιαφερόμενοι για τις βεβαιώσεις αποτυχίας ή πιστοποιητικά επιτυχίας είναι πολλοί, θα πρέπει να κλείνουν έγκαιρα ραντεβού με τους εξ υπηρετούντες την δράση, για αποφυγή συνωστισμού και ταλαιπωρίας στο γνωστό τηλ.2821092666.

Επίσης ενημερώνουμε ότι επειδή ο Νόμος το απαιτεί ο δανειολήπτης έχει υποχρέωση όταν προσφύγει στο Ειρηνοδικείο να ενημερώνει της κατάθεσης αίτησης όλους τους πιστωτές του, και επειδή κυρίως σε μας στην Κρήτη, εκτός των Συνεταιριστικών Τραπεζών ,οι άλλες Τράπεζες έχουν έδρα την Αθήνα και πρέπει εκεί να τους επιδοθούν ,γίνεται προσπάθεια από την Ε.Π.Κ.ΧΑΝ ,να βρει λύση που να εξυπηρετεί αυτή την επίδοση έχοντας ενημερώσει την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.