Δεν υπάρχει πιο οικονομικό καλλυντικό από τον ύπνο. Ποιος ύπνος όμως είναι αυτός που κάνει καλό στην επιδερμίδα;

Πολλές φορές είναι πολυτέλεια. Ειδικά σε περιόδο στρες, κούρασης και φορτωμένου προγράμματος παρόλο που αισθάνεσαι την κούραση σου φαίνεται πολύ δύσκολο να παραδοθείς με ευκολία την αγκαλιά του Μορφέα. Το αποτέλεσμα είναι σταδιακά η θαμπή επιδερμίδα και βέβαια οι μαύροι κύκλοι που μαρτυρούν ότι χθες δεν κλείσατε μάτι…

 Όταν εσύ κοιμάσαι…

Το σώμα σας εξακολουθεί να δουλεύει! Τα πρώτα 90-100 λεπτά διανύουμε τη φάση μη-REM ύπνου-φάση απαραίτητη για την αύξηση της ενέργειας ύστερα από 16-17 ώρες εγρήγορσης. Εάν την στερήσετε τον εαυτό σας οι εκκρίσεις των αυξητικών ορμονών στο σώμα σας θα επιβραδυνθούν. Αυτές όμως οι ορμόνες είναι καθοριστικής σημασίας για την ανανέωση των κυττάρων (απαραίτητα για ένα καλό δέρμα), τα αποθέματα ενέργειας του οργανισμού (απαραίτητα για την καλή κυκλοφορία του αίματος και την καταπολέμηση των μαύρων κύκλων). Η έλλειψη ύπνου κάνει ακόμα καλό στα μαλλιά, τα νύχια αλλά και τις επιδώσεις σας σε σπουδές και δουλειά αφού ακλουθείτε από αδυναμία συγκέντρωσης.

 Beauty ρουτίνα που σας στέλνει για ύπνο
Κάντε ένα ζεστό μπάνιο, ενυδατώστε την επιδερμίδα σας με μια κρέμα με ευχάριστη μυρωδιά και μπείτε σε τροχία ύπνου!

Κάντε ένα καλό καθαρισμό του προσώπου σας ώστε να απαλλάξετε την επιδερμίδα από τους ρύπους και τη λιπαρότητα της ημέρας.

 Αϋπνίες; Δοκιμάστε πριν κοιμηθείτε να ακολουθήσετε το παρακάτω πρόγραμμα:
Αποφύγετε να φάτε βαριά ή να ασκηθείτε έντονα.

Συχνά ρόλο παίζει ο χώρος. Πρέπει να είναι καθαρή η ατμόσφαιρα και τακτοποιημένη. Προσοχή: μη βλέπετε τηλεόραση στο κρεβάτι. Αυξάνει τα επίπεδα αδρεναλίνης και ο ύπνος πάει περίπατο…

Αφήνετε εάν θέλετε ακόμα και τους χειμερινούς μήνες λίγο ανοιχτό το παράθυρο για να μπει καθαρός αέρας.

Κάντε αναπαυτικό το κρεβάτι σας και τα μαξιλάρια σας. Τα πολλά μαξιλάρια σπάνε το σώμα και προκαλούν αϋπνία. Μπορείτε να απλώστε σε 1-2 σταγόνες από αιθέριο έλαιο λεβάντας που ηρεμεί το πνεύμα.

Δεν είναι η κατάλληλη στιγμή για να σκεφτείτε όλα τα προβλήματά σας. Εάν δεν μπορείτε να κοιμηθείτε μην πιέζετε τον εαυτό σας. Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να σηκωθείτε και να κάνετε κάτι που βαριέστε πολύ όπως να πλύνετε τα πιάτα. Κάντε οτιδήποτε βαρετό μπορεί να σας κουράσει.

(jenny)