Η κατανάλωση δημητριακών ολικής άλεσης (αναποφλοίωτων και ανεπεξέργαστων σιτηρών) αποτελεί ένα πολύ ισχυρό όπλο στην πρόληψη του καρκίνου του παχέως εντέρου. Η ημερήσια κατανάλωση τριών μερίδων δημητριακών ολικής άλεσης μπορεί να μειώσει έως και 20% την πιθανότητα εκδήλωσης της νόσου.

Η υψηλή πρόσληψη φυτικών ινών μειώνει επίσης τον κίνδυνο εμφάνισης παχυσαρκίας, διαβήτη τύπου ΙΙ, υπέρτασης, καρδιαγγειακών νοσημάτων και συμβάλλει στην καλύτερη λειτουργία του εντέρου. Βάλτε δυναμικά στη διατροφή σας τα ανεπεξέργαστα δημητριακά, το μαύρο ψωμί, τη βρώμη, το καφέ ρύζι, τα ζυμαρικά ολικής άλεσης και θωρακίστε την υγεία σας.

Παγωμένου Ελευθερία 
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Βιογραφικό σημείωμα