Είναι παγκόσμιο σύμβολο εορτασμού και αγάπης. Γι’ αυτό και δεν έχει θέση στα χρόνια λιτότητας και ύφεσης...  Αυτό σκέφτηκαν οι εκδότες του ετήσιου τηλεοπτικού οδηγού Radio Times της Μ. Βρετανίας κι αποφάσισαν εφέτος αντί να έχουν στο εξώφυλλο την εικόνα του Άγιου Βασίλη, να βάλουν ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο. Όπως μάλιστα αναφέρει η Daily Mail, η σκέψη έγινε προκειμένου οι οικογένειες να μην αισθανθούν άσχημα που δεν θα μπορούν να κάνουν δώρα μεταξύ τους, καθώς λόγω ύφεσης έχουν περιοριστεί τα έσοδα και τα διαθέσιμα χρήματά τους.

Οι αρμόδιοι δήλωσαν ότι ήθελαν στο εξώφυλλο να αντανακλάται η διάθεση του κόσμου τη συγκεκριμένη δύσκολη περίοδο, ενώ ο Άη Βασίλης είναι σύμβολο εύφορων και χαρούμενων εποχών. Σύμφωνα με αυτούς, το χριστουγεννιάτικο δέντρο που απεικονίζεται, συμβολίζει το δύσκολο οικονομικό κλίμα που επικρατεί και τις «πιο απλές εποχές».


Ο διευθυντής του περιοδικού Ben Preston ανέφερε: Αυτά θα είναι δύσκολα Χριστούγεννα γι’ αρκετό κόσμο και προσπαθήσαμε να κάνουμε ένα εξώφυλλο που προκαλεί νοσταλγία και κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται μια ζεστασιά. Γι΄αρκετά χρόνια ο Άη Βασίλης ήταν μια χαρούμενη εικόνα για το ετήσιο εορταστικό τεύχος μας, αλλά φέτος απλώς δεν έμοιαζε σωστό. Θα είχαμε μία μορφή παχουλή και κόκκινη, σύμβολο της υπέρτατης απόλαυσης;..». Ωστόσο, παρά το... λιτό εξώφυλλο, οι αρμόδιοι ανέβασαν την τιμή του ετήσιου τηλεοπτικού οδηγού κατά 4,2%..



(real)
.