Αυτοκίνητο-smarthone, με παράθυρα-οθόνες αφής, με ένστικτο, σχεδιασμένο στο πρότυπο ενός υπολογιστή, με δυνατότητα σύνδεσης και επικοινωνίας με άλλους ανθρώπους, με πόρτες touch και interactive. Ένα αυτοκίνητο-internet έγινε πραγματικότητα, το παρουσίασε η Toyota και εμείς, πολύ απλά έχουμε μείνει πίσω!

Ο πρόεδρος της Ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας, Akio Toyoda, παρουσίασε στο show αυτοκινήτου το επίτευγμα της Τoyota που όλοι θαύμασαν. Η ιδέα ήταν απλή: ένα αυτοκίνητο που να λειτουργεί όπως ένα smarthphone. Η δημιουργία ήταν δύσκολη και χρονοβόρα, αλλά ο στόχος έγινε πραγματικότητα και μπορείτε να το παρακολουθήσετε στο video που ακολουθεί:

H Toyota συνεργάστηκε με το interactive studio της Κοπεγχάγης για το αυτοκίνητο-mobile βασισμένο στο Windows to the World, την τεχνολογία που μετατρέπει τα παράθυρα σε οθόνες αφής. Το αυτοκίνητο Fun Vii όπως λέγεται, ελέγχει την ένταση της μουσικής, την ταχύτητα, τις εισερχόμενες κλήσεις. Είναι ένα αυτοκίνητο θαύμα.

Πέρα από τις δυνατότητες και ικανότητες που ενσωματώθηκαν στην αυτοκινητοβιομηχανία Toyota, στο video είδα κάτι ακόμα. Έναν έξυπνο τρόπο διαφήμισης. Πόσο όμορφο θα ήταν αν ένας αισθητήρας που ανιχνεύει την κίνηση, ενεργοποιούσε μια έξυπνη pop-up διαφήμιση, πάνω σε ένα αυτοκίνητο, πίσω από μια βιτρίνα; Θα άλλαζε η βαρετή και για χρόνια ίδια βιτρίνα/διαφήμιση.

Ένα τέτοιο αυτοκίνητο δύσκολα θα γινόταν πραγματικότητα κοντά μας, η ιδέα για μια διαφήμιση pop up πάνω σε προϊόντα όμως, θα μπορούσε να γίνει σε πολλά πράγματα. Δεν ξέρω γιατί δεν έγινε, ξέρω όμως πως έχουμε μείνει πίσω.

(away)