Δίχτυα και στην Κρήτη φέρονται να είχαν ρίξει τα μέλη της περιβόητης «Μαφίας των Ακινήτων». Κατάθεση-ντοκουμέντο του προστατευόμενου και βασικού μάρτυρα κατηγορίας της υπόθεσης, κ. Δημήτρη Παρασκευόπουλου, η οποία κατατέθηκε ενώπιον των εισαγγελικών Αρχών του Ηρακλείου πριν από λίγες ημέρες, κάνει λόγο για «παρακλάδι» της οργάνωσης το οποίο δρούσε επί τριετία και αποσπούσε Ι.Χ. αυτοκίνητα από μεγάλες εισαγωγικές αντιπροσωπείες.

Αν και ο ακριβής αριθμός των αυτοκινήτων που «υπεξαιρέθηκαν» και –σύμφωνα με την κατάθεση- χρησιμοποιήθηκαν για κάθε είδους παράνομες δραστηριότητες δεν μπορεί να προσδιορισθεί, εντούτοις πληροφορίες αναφέρουν ότι ξεπερνάει τα 1.000.

Εντύπωση, παράλληλα προκαλεί το γεγονός ότι παρότι υπήρξαν δικαστικές αποφάσεις οι οποίες διέτασσαν την επιστροφή των αυτοκινήτων στις αντιπροσωπείες, κάτι τέτοιο κατέστη αδύνατο καθώς διαπιστώθηκε ότι είχαν διασκορπισθεί σε διάφορα μέρη της Ελλάδος αλλά και το εξωτερικό.

Η δράση του κυκλώματος

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε ο κ. Παρασκευόπουλος στις εισαγγελικές Αρχές το «παρακλάδι» του κυκλώματος ερχόταν σε επαφή με δυο εισαγωγικές αντιπροσωπείες αυτοκινήτων που έχουν ως έδρα την Αθήνα. Πρόκειται για δυο από τις μεγαλύτερες οικογένειες επιχειρηματιών που ασχολούνται με το χώρο του αυτοκινήτου και ελέγχουν περί το 35% της εγχώριας αγοράς.

«Κατά τις πληροφορίες μου, η εν Κρήτη οργάνωση έδινε μικρό ποσό ως προκαταβολή χωρίς να καταβάλλει το υπόλοιπο. Έτσι όταν οι πωλήτριες εταιρείες ζητούσαν την καταβολή-εξόφληση του υπολοίπου τμήματος αντιμετώπιζαν από τους αγοραστές τέτοιες απειλές σε σημείο που να παραιτούνται από την είσπραξη των υπολοίπων ποσών», αναφέρει στο πολυσέλιδο υπόμνημα που κατέθεσε στην εισαγγελία Πρωτοδικών Ηρακλείου και συνεχίζει λίγο πιο κάτω: «Πάντα κατά πληροφορίες μου επιμέλεια των πωλητριών εταιρειών εξεδόθησαν δικαστικές αποφάσεις για την αφαίρεση των αυτοκινήτων από τα μέλη της εγκληματικής οργάνωσης και την απόδοση αυτών σε αυτές.

 Οι εταιρείες όμως αυτές κατά τη διαδικασία της αφαιρέσεως των αυτοκινήτων διαπίστωσαν ότι μεγάλο μέρος των αυτοκινήτων είχε διασκορπισθεί σε διάφορα μέρη, τόσο στην Κρήτη, όσο και εκτός αυτής ως τη Σκιάθο, Κω, Ρόδο, Βουλγαρία και άλλα μέρη».

Θανάσιμα χτυπήματα

Επιπλέον από το υπόμνημα προκύπτει ότι η υπόθεση καλύπτεται από μια ιδιότυπη «ομερτά» καθώς αρκετοί υπάλληλοι εταιρειών ήρθαν αντιμέτωποι με απειλές, ενώ σε μια περίπτωση ένας εξ’ αυτών χτυπήθηκε με αγριότητα από τα μέλη του κυκλώματος.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στην κατάθεση που βρίσκεται στη διάθεση της zougla.gr ο κ. Παρασκευόπουλος ονοματίζει επτά συγκεκριμένα άτομα ως μέλη του κυκλώματος της Κρήτης.

(zougla.gr)