Βιντεοπαιχνίδια σε ανδρικές τουαλέτες δημιουργούν οι Βρετανοί με στόχο να «κερδίσουν» καταναλωτές διασκεδάζοντάς τους.

Την παροχή βιντεοπαιχνιδιών σε δημόσιες ανδρικές τουαλέτες αποφάσισε να προσφέρει στο κοινό βρετανική εταιρεία, σύμφωνα με μία ιδέα που γεννήθηκε στο αεροδρόμιο του Άμστερνταμ.

Η εικόνα μιας μικρής οθόνης στο τοίχο που «βλέπουν» οι ουρητήρες φαίνεται να ενθουσίασε τους δημιουργούς της Captive Media.

Όλες οι κινήσεις ελέγχονται ανάλογα με τον όγκο και την ισχύ των... ούρων.

Ο «παίκτης» θα έχει τις δυνατότητες «εκκίνηση», «αριστερά» κα «δεξιά». Με άλλα λόγια, θα μπορεί να διασκεδάζει κάνοντας τα σλάλομ ενός σκιέρ, κάτω από ένα λόφο, μία τεράστια πυρκαγιά, ή απαντώντας σε ένα κουίζ.

Σύμφωνα με το αμερικανικό περιοδικό Adweek, η επίσκεψη ενός ανδρός στην τουαλέτα διαρκεί περίπου 55 δευτερόλεπτα. Επαρκής χρόνος για να τερματίσει ένα παιχνίδι αφού έχει παρακολουθήσει μια σύντομη διαφήμιση. «Κερδίζουμε ένα λεπτό της προσοχής του, επομένως είναι ένας έξυπνος τρόπος να ‘’περάσουμε’’ διαφημιστικά μηνύματα».