Έτσι έχουμε αναλυτικά:
Τεχνικοί κανονισμοί
-Ρυθμίσεις και παράμετροι των ECU, οι οποίες ελέγχονταν μέχρι τώρα από Τεχνικές Οδηγές, τώρα θα ενσωματωθούν στο ανάλογο τμήμα των Τεχνικών Κανονισμών.
-Οι απολήξεις των εξατμίσεων θα είναι τοποθετημένες έτσι ώστε να διασφαλίζεται το αεροδυναμικό αποτέλεσμα των καυσαερίων στο απολύτως ελάχιστο.
-Καλύτερη κατασκευή διακοπτών έκτακτης ανάγκης μέσα στο κοκπιτ που χρησιμοποιούν οι κριτές στην πίστα.
-Δοκιμές αντοχής θα πραγματοποιούνται κατά τα σημεία που δέχονται τις πλευρικές συγκρούσεις.
Αγωνιστικοί κανονισμοί
-Crash Test από όλα τα μονθέσια πριν την έναρξη της σεζόν, αλλιώς δε θα συμμετάσχουν ούτε στις δοκιμές.
-Μέγιστος χρόνος διάρκειας αγώνα θα ορίζονται οι 2 ώρες, για να μην φτάνουν τις 8 ώρες λόγω μιας διακοπής.
-Όταν βγει το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, τότε αυτοί που βρίσκονται ένα γύρο πίσω θα μπορούν να το προσπεράσουν και να φτάσουν την κανονική κατάταξη του αγώνα.
-Τα μονοθέσια στο pit lane, σε περίπτωση που ο αγώνας διακοπεί, τότε θα επιτρέπεται να γυρίσουν στη θέση που ήταν όταν διακόπηκε ο αγώνας.
-Οι οδηγοί απαγορεύεται να βγουν από την πίστα χωρίς σημαντικό λόγο, για παράδειγμα να γλιτώσουν χρόνο και καύσιμα.
-Οι οδηγοί δεν μπορούν να επιστρέψουν στην αγωνιστική γραμμή αν έχουν μετακινηθεί.
-Θα υπάρχει περίοδος δοκιμών 3ων ημερών κατά τη διάρκεια της σεζόν.
-Όλα τα ελαστικά που έχει στη διάθεσή του ένας οδηγός μπορούν να χρησιμοποιηθούν την πρώτη ημέρα των ελεύθερων δοκιμών.
(autotriti)