Έως και 32% αυξήθηκαν οι τιμές στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στα ράφια των σούπερ μάρκετ, μέσα σε χρονικό διάστημα ενός έτους, την ώρα που τα επώνυμα προϊόντα πωλούνται στις ίδιες τιμές ή ακόμα και χαμηλότερες.

Βλέποντας τους καταναλωτές να έχουν στραφεί στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, το οργανωμένο λιανεμπόριο αποπειράται να αντισταθμίσει, μέσω των αυξήσεων των τιμών, τις απώλειες σε τζίρο των τελευταίων ετών.

Σε ανακοίνωσή της, η Γ.Γ. Εμπορίου σημειώνει πως από τα 574 τέτοια προϊόντα, στα 395 έχουν γίνει αυξήσεις στις τιμές.