Τα κάστανα αποτελούν μια πολύ γευστική και θρεπτική επιλογή που βρίσκεται στη διάθεση μας καθ’ όλη τη διάρκεια του χειμώνα. Αποτελούν καλή πηγή σύνθετων υδατανθράκων και φυτικών ινών, περιέχουν διπλάσια ποσότητα αμύλου από μια μέτρια πατάτα και πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας που τα καθιστούν ένα υγιεινό χορταστικό σνακ.

Μας προσφέρουν αρκετές βιταμίνες του συμπλέγματος Β, όπως η B1, B3, B6 και B9, απαραίτητες για την ομαλή μεταβολική λειτουργία του οργανισμού, τη ρύθμιση του νευρικού συστήματος και τη διατήρηση της ορμονικής ισορροπίας. Η περιεκτικότητα τους σε βιταμίνη C συμβάλλει στην τόνωση του ανοσοποιητικού συστήματος και μας προφυλάσσει από την εκδήλωση κρυολογήματος.

Αποτελούν επίσης, καλή πηγή ασβεστίου, μαγνησίου, φωσφόρου, σιδήρου, καλίου και νατρίου ενισχύοντας την υγεία των ματιών, των οστών, την τόνωση του καρδιαγγειακού συστήματος και τη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης.

Εξ’ αιτίας του χαμηλού γλυκαιμικού τους δείκτη μπορούν να καταναλωθούν από ασθενείς με σακχαρώδη διαβήτη. Βέβαια, το θερμιδικό τους περιεχόμενο είναι αρκετά υψηλό, καθώς τα δέκα ψητά κάστανα μας προσφέρουν 380 θερμίδες, γι’ αυτό καλό θα είναι να καταναλώνονται σε μικρές ποσότητες.

Τα κάστανα που επιλέγετε φροντίστε να έχουν γυαλιστερό κέλυφος, να είναι σφιχτά και βαριά διαφορετικά το περιεχόμενο μπορεί να σας απογοητεύσει.

Παγωμένου Ελευθερία 
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Βιογραφικό σημείωμα