Στα τέλη του 2012 θα ξεκινήσει η παραγωγή του Freeride E, σύμφωνα με την ΚΤΜ, σε δύο εκδόσεις (MX και enduro), ενώ σχεδιάζεται και το ηλεκτροκίνητο… e-Duke!

Σύμφωνα με δηλώσεις των υπευθύνων, οι οποίοι δεν έκρυψαν τα ηλεκτρικά σχέδια της αυστριακής εταιρείας, η παραγωγή του πρωτότυπου Freeride E, το οποίο παρουσιάστηκε φέτος στην EICMA, θα ξεκινήσει στα τέλη του 2012, αφού πρώτα προηγηθούν 500 μοντέλα προπαραγωγής τον ερχόμενο Αύγουστο. Τα συγκεκριμένα θα εξυπηρετήσουν την ΚΤΜ στον τομέα των δοκιμών και της αξιοπιστίας του νέου μοντέλου.

Οι υπεύθυνοι δηλώνουν χαρακτηριστικά ότι θα συγκεντρώσουν εντυπώσεις από ερασιτέχνες αναβάτες, οι οποίοι θα οδηγήσουν τα Freeride σε διαφορετικές συνθήκες, καιρικές και μη, από την Ισπανία μέχρι τη Σουηδία. Αυτό κρίνεται απαραίτητο, λόγω του γεγονότος ότι η ηλεκτροκίνηση αποτελεί μια νέα τεχνολογία για την ΚΤΜ και πρέπει οι δοκιμές να είναι εξαντλητικές. Μετά το πέρας αυτών, το Freeride E θα ξεκινήσει να παράγεται μαζικά σε δύο εκδόσεις. Η πρώτη θα είναι ένα καθαρόαιμο ΜΧ, σαν αυτό που είδαμε στην EICMA και η δεύτερη θα είναι ένα enduro ομολογκαρισμένο για το δρόμο, σαν το γνωστό μας EXC. Η τιμή, τέλος, θα είναι, σύμφωνα με τους υπεύθυνους, ανταγωνιστική και δε θα ξεπερνάει αυτή ενός τετράχρονου enduro.

http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/390/NEWS/ktmelek1.jpg

Στα σχέδια της KTM για το Freeride E, όμως, βρίσκεται και μια τρίτη έκδοση, σχεδιασμένη για το δρόμο. Πρόκειται, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, για ένα ηλεκτροκίνητο Duke, για το οποίο, όμως, δεν υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες. Η παραγωγή του, πάντως, μπορεί να θεωρηθεί σχεδόν σίγουρη, καθώς, όπως αναφέρουν οι υπεύθυνοι της KTM, «η κατασκευή ενός ηλεκτρικού χωμάτινου μοντέλου μοιάζει με ανάβαση στο Έβερεστ και, στην περίπτωση που αποφασιστεί η κατασκευή κι ενός ασφάλτινου μοντέλου, η πρόκληση είναι σίγουρα μικρότερη. Άλλωστε, διαθέτουμε την τεχνολογία, τις μπαταρίες και την απαραίτητη τεχνογνωσία».

(mototriti)