Με αιχμηρό τρόπο αντέδρασαν κύκλοι του αναπληρωτή υπουργού Αμυνας Γιάννη Ραγκούση, στις δηλώσεις του διαδόχου του στο Υπουργείο Μεταφορών Μάκη Βορίδη για το θέμα της απελευθέρωσης των ταξί, με τις οποίες «διέγραψε» τις ρυθμίσεις που προωθούσε ο κ. Ραγκούσης για το άνοιγμα του συγκεκριμένου επαγγέλματος.

«Την ώρα που πλήττονται στο εισόδημά τους εργαζόμενοι και συνταξιούχοι και αυξάνει η ανεργία, είναι μείζον ζήτημα κοινωνικής δικαιοσύνης να μην εξαιρούνται πελατειακές συντεχνίες από το άνοιγμα των επαγγελμάτων» σχολίασαν συνεργάτες του κ. Ραγκούση.

«Και βέβαια την ώρα που η χώρα δίνει υπαρξιακή μάχη επιβίωσης κατά της φοροδιαφυγής, είναι μείζον ζήτημα πολιτικής ηθικής να μην εξαιρούνται συστήματα μαύρης αγοράς για ψηφοθηρικούς λόγους» προσέθεταν οι ίδιοι κύκλοι.

Το πρωί ο κ. Βορίδης είχε επανέλθει στο θέμα, δηλώνοντας στον Βήμα 99,5 ότι «δεν πρόκειται να έρθει κάτι σαν αυτό που είχε προσπαθήσει να φέρει ο κ. Ραγκούσης. Δεν υπάρχει νομοσχέδιο Ραγκούση. Δεν υπάρχει επομένως και κανένα πρόβλημα».

Ο κ. Βορίδης υποστήριξε ότι «ουδέποτε ενδιέφερε την τρόικα το άνοιγμα με τον τρόπο που πρότεινε ο κ. Ραγκούσης» και πρόσθεσε: «Ήταν άποψη του προηγούμενου υπουργού και δεν μπόρεσε να την περάσει στην κοινοβουλευτική του ομάδα γιατί αυτή αντιδρούσε και προφανώς ο εύκολος τρόπος που έχουμε βρει στην Ελλάδα είναι να βάζουμε μπροστά την τρόικα για πράγματα που δεν μπορούμε να κάνουμε εμείς».

Ο υπουργός Υποδομών χθες, Τετάρτη, είχε αφήσει να εννοηθεί ότι δεν θα διστάσει να παραιτηθεί αν η τρόικα επιμείνει σε άνοιγμα χωρίς κριτήρια.

«Δεν πρόκειται να πράξω κάτι αντίθετο στην συνείδηση μου» είπε ο κ. Βορίδης ενώ ερωτηθείς εάν θα ισχύσει το νομοσχέδιο Ραγκούση και εάν θα υπάρξουν αλλαγές απάντησε: «Δεν υπάρχει κανένα νομοσχέδιο Ραγκούση».

Το άνοιγμα, σύμφωνα με τον κ Βορίδη, θα πρέπει να γίνει με συγκοινωνιακά και περιβαλλοντικά κριτήρια και όπως είπε «σύμφωνα με τις καλύτερες διεθνείς πρακτικές» όπως αναφέρει και το μνημόνιο.



in.gr