Στα πρώτα 1.000 χλμ. που ο κινητήρας "ζωντανεύει" για πρώτη φορά, καλό είναι να αποφύγετε την πίεση. Σας παραθέτουμε τα σημαντικότερα tips για το σωστό στρώσιμο του.

• Βάλτε κάποια σημάδια στο στροφόμετρό σας και ξεπεράστε τα σταδιακά. Για παράδειγμα, κρατήστε τη λειτουργία μέχρι τις 5.000-6.000 σ.α.λ. στα πρώτα χιλιόμετρα και ανεβείτε σιγά- σιγά, χωρίς να πιέσετε τον κινητήρα.

• Αντίστοιχα, δεν χρειάζεται να το παρακάνετε με "άψυχα" ανοίγματα του γκαζιού. Η επιτάχυνση πρέπει να είναι γεμάτη, ώστε να κυκλοφορεί καλά το μείγμα του καυσίμου και η βελόνα πρέπει να μη μένει κολλημένη σε ένα σημείο του στροφόμετρου.

• Εκτός από τον κινητήρα, τις πρώτες ώρες ζωής τους διανύουν και άλλα μέρη της μοτοσικλέτας, όπως τα φρένα και τα ελαστικά. Τον πρώτο καιρό, λοιπόν, θα πρέπει να είστε πολύ πιο προσεκτικοί, καθώς οι επιδόσεις τους δεν θα βρίσκονται το 100%.

• Μην αμελήσετε το ιδιαίτερα σημαντικό πρώτο service στα 1.000 χλμ. Η αλλαγή των λαδιών που πραγματοποιείται σε αυτό, θα καθαρίσει τον κινητήρα από το γρέζι των πρώτων λειτουργιών του.

(mototriti)