Ένας νέος 4λιτρος V8 κινητήρας έρχεται να προστεθεί στη γκάμα της Bentley Continental προσδίδοντας τις απαραίτητα καυτές επιδόσεις σε συνδυασμό με σημαντικά επιτεύγματα στον τομέα της οικολογίας.

Στην Έκθεση του Ντιτρόιτ, η βρετανική Bentley αναμένεται να παρουσιάσει και επίσημα έναν νέο, V8 twinturbo κινητήρα, ο οποίος έρχεται να συμπληρώσει τη γκάμα των διαθέσιμων παραλλαγών των Continental GT Coupeκαι GTC. Αξίζει να διευκρινίσουμε πως ο 4λιτρος αυτός κινητήρας τοποθετείται ένα σκαλί πιο χαμηλά από τον 6,0 W12 της μάρκας, ο οποίος θα εξακολουθήσει να διατίθεται στην κορυφή της πυραμίδας μοντέλων των Continental GT και GTC.

Σύμφωνα με τους ιθύνοντες της εταιρείας, ο κινητήρας αυτός αποδίδει 507 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και ροπή 660 Nm, τα οποία είναι διαθέσιμα σταθερά από τις 1.750 έως και τις 5.000 σ.α.λ. εξασφαλίζοντας επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο μικρότερο των 5 δλ. και τελική ταχύτητα της τάξης των 290 χλμ./ώρα. Σημείο αναφοράς του υπερτροφοδοτούμενου αυτού διαμαντιού, πέρα από το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων με το οποίο θα συνεργάζεται, αποτελεί το σύστημα που θα σταματά για λόγους οικονομίας καυσίμου την παροχή καυσίμου στους 4 από τους 8 κυλίνδρους, όταν ο οδηγός δεν εξαντλεί τη διαδρομή του δεξιού πεντάλ.

http://www.4troxoi.gr/files/Image/0000888_WORLD_NEWS/BentleyContinentalV8_02.jpg

Ωστόσο, προς το παρόν, η Bentley δεν δίνει στη δημοσιότητα τις ακριβείς μετρήσεις μέσης κατανάλωσης του εν λόγω κινητήρα, και κατ’ επέκταση, τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα για κάθε χιλιόμετρο κίνησης του οχήματος. Όπως, όμως, η ίδια διαβεβαιώνει στο επίσημο δελτίο τύπου των νέων Continental GT Coupe/GTC, ο νέος αυτός κινητήρας εντάσσεται στο σχέδιο δράσης της ιδίας, ο οποίος αφορά στη δέσμευση της Bentley για περιορισμό της κατανάλωσης, αλλά και των εκπομπών ρύπων των μοντέλων της σε ποσοστό που θα αγγίζει το 40%. Ενδεικτικά, όπως με έμφαση σημειώνεται από τους ιθύνοντες της μάρκας, ο κινητήρας αυτός θα είναι σε θέση να εξασφαλίσει στα βρετανικά μοντέλα μια αυτονομία κίνησης που θα ανέρχεται στα 800 χλμ.

Ένα ακόμη στοιχείο που οι επίσημες ανακοινώσεις των Βρετανών δεν ξεκαθαρίζουν είναι αν ο εν λόγω κινητήρας, ο οποίος, παρά τις όποιες επεμβάσεις στη χαρτογράφηση του είναι ο ίδιος με εκείνον που κινεί τα Audi S6, S7 και S8, είναι σε θέση να καταναλώνει βιο-αιθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο, όπως συμβαίνει στην περίπτωση του 6λιτρου W12 των 640 ίππων.

http://www.4troxoi.gr/files/Image/0000888_WORLD_NEWS/BentleyContinentalV8_03.jpg

Σχεδιαστικά, οι Continental GT και GTC που θα φιλοξενούν τον εν λόγω κινητήρα θα διαθέτουν τις εξής σχεδιαστικές διαφορές: νέα γρίλια σε μαύρο χρώμα και αλουμινένιο περίγραμμα, κόκκινο λογότυπο «B», ελαφρώς ανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα, τροχούς 20 ιντσών (προαιρετικά 21 ιντσών), πίσω εξατμίσεις σε σχήμα… ξαπλωμένου «8». Περισσότερες πληροφορίες αναμένονται να ανακοινωθούν στις αρχές του επόμενου μήνα, οπότε οι νέες 8κύλινδρες Continental GT/GTC θα φιγουράρουν και επίσημα στο περίπτερο της Bentley στην Διεθνή Έκθεση του Ντιτρόιτ.

(4troxoi)