Ξεκινάει την ερχόμενη Παρασκευή η λειτουργία του Κοινωνικού Παντοπωλείου Μαλεβιζίου.

Η δημοτική αρχή, στην προσπάθειά της να ανταποκριθεί στις αυξημένες ανάγκες των κατοίκων του Μαλεβιζίου που δοκιμάζονται οικονομικά, αποφάσισε να λειτουργήσει Κοινωνικό Παντοπωλείο με σκοπό την δωρεάν διάθεση προϊόντων πρώτης ανάγκης σε άπορες οικογένειες, καθ’ όλη τη διάρκεια του 2012.

Σε χώρο που ευγενικά παραχώρησε στο δήμο Μαλεβιζίου για διάστημα ενός έτους η οικογένεια του κ. Φ. Βατσινά, στη λ. Ελ. Βενιζέλου 209, την ερχόμενη Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου θα γίνει η πρώτη διανομή τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης, από τις 10:00 έως τις 14:00.

Η κοινωνική υπηρεσία του δήμου Μαλεβιζίου έχει ήδη ξεκινήσει την καταγραφή των άπορων οικογενειών του Μαλεβιζίου οι οποίες και θα είναι οι δικαιούχοι του προγράμματος. Υπολογίζεται ότι το Κοινωνικό Παντοπωλείο θα μπορεί να καλύπτει με τακτικές διανομές σε ετήσια βάση, 50 οικογένειες. Όποιοι δημότες Μαλεβιζίου επιθυμούν να ενταχθούν σε αυτές, θα πρέπει να καταθέσουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά στην κοινωνική υπηρεσία του δήμου (τηλ. επ. 2813400684 και 2813400692) όπου οι κοινωνικοί λειτουργοί κ. Τερζίδου Μαρία και κ. Γράψα Γεωργία θα τους ενημερώνουν για τις προϋποθέσεις, καθημερινά από τις 7:30 – 15:30.

Η όλη προσπάθεια στηρίζεται και από τη νεοσύστατη, εθελοντική ομάδα δράσης του δήμου Μαλεβιζίου, μέλη της οποίας θα παρέχουν τις υπηρεσίες τους για τη λειτουργία του Κοινωνικού Παντοπωλείου.

Ο δήμαρχος Μαλεβιζίου Κώστας Μαμουλάκης, καλεί όσους ιδιώτες ή επιχειρηματίες ενδιαφέρονται να διαθέσουν τρόφιμα και άλλα είδη πρώτης ανάγκης, να φέρουν τις προσφορές τους την Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου, από τις 8:30 – 14:30 στο δημαρχείο Μαλεβιζίου, στην πλ. Μ. Κατσαμάνη στο Γάζι. Σκόπιμο είναι να έχουμε κατά νου ότι όσο μικρή κι αν είναι η προσφορά, παραμένει ικανή να καλύψει μια ανάγκη ενός συμπολίτη μας!

Τονίζει επίσης τη βούληση της δημοτικής αρχής, παρά το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον μέσα στο οποίο καλείται να ενεργήσει, να μη σταματήσει να ενισχύει με κάθε πρόσφορο τρόπο τις δράσεις κοινωνικού χαρακτήρα του δήμου.