Η λογική του «δεν τρώω τίποτα γιατί θα φάω το βράδυ» αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες διατροφικές παγίδες, ιδιαίτερα την εορταστική περίοδο όπου οι έξοδοι για φαγητό και οι κοινωνικές εκδηλώσεις είναι αρκετά συχνές.

Αντίθετα, θα ήταν προτιμότερο να έχετε καταναλώσει ένα ελαφρύ μεσημεριανό και ένα με δύο ενδιάμεσα σνακ (φρούτο, χυμό, γιαούρτι, μπάρα, γάλα κ.α.) πριν καταλήξετε σε ένα εορταστικό δείπνο, καθώς θα μειώσουν αισθητά το αίσθημα της πείνας και θα σας βοηθήσουν να ελέγξετε καλύτερα τις διατροφικές σας επιλογές κατά την διάρκεια του γεύματος.

Να θυμάστε ότι πάντα έχετε επιλογές.. Και αν οι επιλογές είναι πάρα πολλές επιλέξτε απλά κάποιες από αυτές προσθέτοντας πρώτα απ’ όλα στο πιάτο σας μια ικανοποιητική ποσότητα σαλάτας.

Παγωμένου Ελευθερία 
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Βιογραφικό σημείωμα