Δύο νέες υβριδικές παραλλαγές της σειράς Ε σκοπεύει να παρουσιάσει η γερμανική εταιρεία στην επερχόμενη Έκθεση του Ντιτροίτ: μια με βενζινοκινητήρα και μια με πετρελαιοκινητήρα.
Οι προσπάθειες των κατασκευαστών να δημιουργήσουν πιο «καθαρά» και λιγότερο ενεργοβόρα αυτοκίνητα συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό. Πόσο, μάλλον, εκείνων, που οι μεγάλες –σε κυβισμό και διαστάσεις- προτάσεις τους δεν δείχνουν μέχρι σήμερα να… συμπαθούν ιδιαίτερα την έννοια της οικονομίας. Υπό το συγκεκριμένο μήκος κύματος, η γερμανική Mercedes ανακοίνωσε ότι θα παρουσιάσει όχι μία, αλλά δύο υβριδικές παραλλαγές της μεσαίας σειράς Ε (σεντάν και στέισον βάγκον), με την πρώτη να είναι εφοδιασμένη με κινητήρα ντίζελ και τη δεύτερη με έναν εξελιγμένο βενζινοκινητήρα.


Πιο συγκεκριμένα, η E300 Bluetech Hybrid, η οποία θα είναι διαθέσιμη και στην αγορά της γηραιάς ηπείρου, θα κινείται από έναν 4κύλινδρο τουρμποντίζελ κινητήρα χωρητικότητας 2,1 λίτρων, ο οποίος θα αποδίδει 204 ίππων και ροπή 500 Nm και θα συνδυάζεται με έναν προηγμένο ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 27 ίππων και 250 Nm. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που η Mercedes δίνει στη δημοσιότητα, η E300 Bluetech Hybrid θα είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 7,5 δευτερόλεπτα επιτυγχάνοντας τελική ταχύτητα της τάξης των 241 χλμ./ώρα, ενώ θα διαθέτει Start&Stop και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά τη διαδικασία του φρεναρίσματος.

Η μέση κατανάλωσή της δε θα είναι μόλις 4,2 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO2 109 gr/χλμ., με την Mercedes να υποστηρίζει πως πρόκειται για την πιο χαμηλή τιμή σήμερα στην κατηγορία των πολυτελών οχημάτων. Αξίζει να προσθέσουμε εδώ πως η αυτονομία κίνησης του οχήματος αποκλειστικά με χρήση του ηλεκτροκινητήρα δεν θα υπερβαίνει τα 1,6 χλμ.


Η δεύτερη υβριδική πρόταση της εταιρείας, η E400, θα είναι διαθέσιμη στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, στην Ιαπωνία και την Κίνα και θα συνδυάζει τον V6 κινητήρα βενζίνης των 3,5 λίτρων της Mercedes, ο οποίος αποδίδει 306 ίππων και 370 Nm, σε συνδυασμό με τον ίδιο ηλεκτροκινητήρα της E300 Bluetech Hybrid. Στην περίπτωση αυτή, η μέση κατανάλωση ανέρχεται στα 7,2 λίτρα/100 χλμ.




(4troxoi)