Είναι καλύτερο να λούζομαι συχνά

Όσες έχουν λιπαρά μαλλιά και λούζονται δύο φορές την ημέρα, καλύτερα να το μειώσουν στη μία. Και αν λούζεστε κάθε μέρα, κάντε το μέρα παρά μέρα. Το τριχωτό της κεφαλής χρειάζεται δύο με τρεις εβδομάδες για να ρυθμίσει τη λιπαρότητα που παράγει. Αν ανάμεσα στα λουσίματα αισθάνεστε άσχημα για τα μαλλιά σας, κάντε τα αλογοουρά ή φορέστε μια στέκα.

 
Πρέπει να χρησιμοποιώ πάνω από δύο σαμπουάν

Σίγουρα έχετε ακούσει ότι τα μαλλιά «κουράζονται» όταν χρησιμοποιεί κανείς συνεχώς το ίδιο σαμπουάν και μαλακτικό. Και είναι αλήθεια ότι μετά από περίπου ένα μήνα με τα ίδια προϊόντα, η τρίχα μπορεί να μην είναι τόσο ζωντανή και να μοιάζει πιο θαμπή. Ο πιο συνηθισμένος «ύποπτος» είναι το υπερβολικό κοντίσιονερ, αλλά τα καλά νέα είναι ότι δεν χρειάζεται να γεμίσετε το μπάνιο σας με χιλιάδες μπουκάλια -αρκεί δύο φορές το μήνα να λούζεστε με ένα σαμπουάν που αφαιρεί τα κατάλοιπα και το πρόβλημα θα διορθωθεί.


Ότι και να κάνω, η ποιότητα των μαλλιών μου δεν αλλάζει

Και όμως, μπορείτε να αποκτήσετε πιο υγιή, λαμπερά μαλλιά με τη σωστή διατροφή. Η βιοτίνη, μια βιταμίνη της ομάδας Β, την οποία βρίσκουμε στις τροφές ολικής άλεσης, το ρύζι, το συκώτι, το γάλα και τους κρόκους των αυγών, είναι απαραίτητη για πιο δυνατή τρίχα. Επίσης, τα Ω3 λιπαρά οξέα και οι βιταμίνες Α και Ε επηρρεάζουν την εμφάνιση του τριχωτού της κεφαλής. Θα τα βρείτε στα ψάρια και τα λαχανικά.