Καθοδόν προς την παραγωγή είναι το μικρό αδελφάκι του R8, με την Audi να έχει αποφασίσει να «χτίσει» το αυτοκίνητο πάνω στο πρωτότυπο e-tron. Το R5 θα τοποθετηθεί στη γκάμα της Audi, πάνω από το ΤΤ και κάτω από το R8.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το μήκος του θα είναι κάτω από τα τέσσερα μέτρα (στα 3.993 χιλιοστά), ενώ για την ανάπτυξη της πλατφόρμας έχει κινητοποιηθεί και η Porsche.

Οι Γερμανοί πήραν αυτή την απόφαση, αφού θέλουν να παρουσιάσουν για πρώτη φορά στην ιστορία της Audi ένα κεντρομήχανο αυτοκίνητο, όπως φημολογείται ότι τελικά θα είναι το R5. Και ποιος καταλληλότερος στην κατασκευή τέτοιων σπορ αυτοκινήτων από τους μηχανικούς της Porsche; Αυτό βέβαια δείχνει ότι το νέο αυτοκίνητο της Audi, που θα κυκλοφορήσει τόσο σε coupe όσο και σε roadster εκδόσεις, θα είναι πισωκίνητο!

Πίσω λοιπόν από την πλάτη του οδηγού και του συνοδηγού θα «εργάζεται» τόσο ο 2λιτρος TSi κινητήρας του VW γκρουπ απόδοσης στην περίπτωση του R5, περίπου 250PS, ενώ αναμένεται να τοποθετηθεί και ο 2,5lt του TT RS, απόδοσης 350PS!

Tώρα στο ερώτημα, πότε θα δούμε το R5 στους δρόμους, οι ιθύνοντες της Audi απαντούν όχι νωρίτερα από το 2014. Όμως αυτή είναι μια συνήθεις τακτική των Γερμανών να παρατείνουν θεωρητικά την αναμονή και ξαφνικά να παρουσιάζουν τα μοντέλα τους πολύ νωρίτερα. Και οι κατασκοπευτικές φωτογραφίες που έχουν ήδη κυκλοφορήσει δείχνουν ότι το R5 θα κάνει το ντεμπούτο του πολύ νωρίτερα!


Tο πρωτότυπο Quattro στο οποίο αναμένεται να στηριχτεί ο σχεδιασμός του R5...

(car+speed)