Η γερμανική εταιρεία σχεδιάζει να βάλει στην παραγωγή μια πρωτοποριακή έκδοση της νέας E-Class, με κυψέλες υδρογόνου και αμάξωμα κατασκευασμένο από ανθρακονήματα.

Ο τεχνολογικός και οικολογικός… πόλεμος ανάμεσα στους Γερμανούς κατασκευαστές κύρους εντείνεται μέρα με τη μέρα, καθώς τόσο η Audi, με τη γενιά μοντέλων E-tron, όσο και η BMW, με τη νεοσυσταθείσα οικογένεια «i», έχουν ήδη δείξει με σαφήνεια τις προθέσεις τους όσον αφορά τις επερχόμενες δημιουργίες τους. Σύμφωνα με έγκυρες αυτοκινητικές πηγές βρετανικών ηλεκτρονικών μέσων ενημέρωσης, στην εν λόγω «αντιπαράθεση» οι ιθύνοντες της Mercedes δεν πρόκειται να μείνουν με… σταυρωμένα τα χέρια, καθώς σε τρία χρόνια από σήμερα αναμένεται να δώσουν τη δική τους απάντηση –αλλά και ένα σαφές δείγμα γραφής των δυνατοτήτων τους- παρουσιάζοντας την πρωτοποριακή E-Class Superlight.

http://www.4troxoi.gr/files/Image/0000888_WORLD_NEWS/MercedesF12501.jpg

Επί της ουσίας, θα πρόκειται για ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο, το οποίο, σύμφωνα με τα προαναφερθείσα δημοσιεύματα, θα φέρει αρκετά σχεδιαστικά στοιχεία από τα πρωτότυπα F-125! (φωτογραφίες) και F-800 της Mercedes, που αντίστοιχα είδαμε για πρώτη φορά στις Εκθέσεις της Φρανκφούρτης (2011) και της Γενεύης (2010). Από πλευράς διαστάσεων, η E-ClassSuperlight, η οποία αναμένεται να αναδείξει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της Mercedes, πλησιάζει αρκετά εκείνες της CLS, ενώ στα αξιοσημείωτα της εξωτερικής της περιβολής αναμένονται να είναι τόσο η απουσία των μεσαίων κολώνων, όσο και ο ιδιόμορφος τρόπος (προς τα πίσω) με τον οποίο θα ανοίγουν οι πίσω πόρτες της.

http://www.4troxoi.gr/files/Image/0000888_WORLD_NEWS/MercedesF12502.jpgΩστόσο, ο βασικός πόλος έλξης του αυτοκινήτου δεν αναμένεται να είναι τόσο η σχεδίασή του, όσο οι τεχνολογικές εφαρμογές που θα κρύβονται κάτω από τις μεταλλικές του επιφάνειες. Πιο συγκεκριμένα, οι έως τώρα πληροφορίες αναφέρουν πως η νέα E-ClassSuperlight θα «πατά» σ’ ένα ολοκαίνουργιο δάπεδο, ενώ το αμάξωμά της θα είναι κατασκευασμένο εξολοκλήρου από ανθρακονήματα, επιλογή που θα επιφέρει, σε σχέση με τη σημερινή E-Class, μια μείωση του βάρους που θα ξεπερνά τα 350 κιλά.

Από εκεί και πέρα, την κίνηση θα παρέχει ένα σύστημα κίνησης, το οποίο θα αποτελείται από ενεργειακές κυψέλες που θα χρησιμοποιούν ως καύσιμο το υδρογόνο και θα αποδίδούν περί τους 150 ίππους μεταφέροντας την κίνηση στους εμπρός τροχούς και έναν ηλεκτροκινητήρα 50 σχεδόν ίππων, ο οποίος θα συνεργάζεται με τους τροχούς του εμπρόσθιου άξονα. Μπορεί η συνδυαστική τους ισχύς να μην εντυπωσιάζει σε απόλυτα νούμερα, ωστόσο το αποτέλεσμα που στην πράξη υπόσχονται οι Γερμανοί όσον αφορά τις επιδόσεις του αυτοκινήτου, με δεδομένη τη δραματική διαφορά-εξοικονόμηση βάρους σε σχέση με τη συμβατική E-Class, αναμένεται να είναι λίαν ικανοποιητικό.

Η παραγωγή της νέας Mercedes E-ClassSuperlight εκτιμάται ότι δεν θα υπερβαίνει τις 25.000 μονάδες σε ετήσια βάση, ενώ στα σχέδια της εταιρείας είναι η διάθεσή της τόσο σε plug-in υβριδική έκδοση, όσο και με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου.


(4troxoi)