Μερικές αισθητικές αλλαγές, αναβαθμίσεις στα κινητήρια σύνολα και επιπλέον στοιχεία που αφορούν στον εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας χαρακτηρίζουν τη γκάμα του ανανεωμένου για το 2012 Renault Megane.

Μπορεί το ανανεωμένο στα σημεία Renault Megane να μην εντυπωσιάζει με την πρώτη ματιά με το εύρος των αλλαγών του, παρ’ όλα αυτά, όμως, είναι ένα αυτοκίνητο με πολύ σημαντικές αναβαθμίσεις και βελτιώσεις ουσίας, σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν του. Οι ειδοποιείς αποκλίσεις σε σχέση με το τελευταίο αφορούν στους τρεις νέους κινητήρες, δύο ντίζελ και ένας βενζίνης, οι οποίοι στο εξής θα φιλοξενούνται κάτω από το καπό όλων των αμαξωμάτων Sport Tourer, Coupe και Hatchback.

 Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για τους πετρελαιοκινητήρες 1.5 dCi και 1.6 dCi, με τον μεν πρώτο να αποτελεί μια αναβαθμισμένη παραλλαγή του παλαιού 1,5 dCi αποδίδοντας στην παρούσα έκδοσή του 110 ίππους και 20 επιπλέον Nm ροπής (260 Nm από τις μόλις 1.750 σ.α.λ) εξασφαλίζοντας την ίδια στιγμή μικρότερη κατά 15% κατανάλωση καυσίμου (3,8 λιτ./100 χλμ.) και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα της τάξης των 90 gr για κάθε χιλιόμετρο. Όσον αφορά τον μεγαλύτερο, η απόδοση του ανέρχεται στους 130 ίππους (όσους και ο παλαιότερος 1,9 dCi), ενώ η ροπή στα 320 Nm από τις ίδιες ακριβώς σ.α.λ.

Σε ότι αφορά στον βενζινοκινητήρα, τώρα, πρόκειται για τον γνωστό 1.2 TC3, ο οποίος αποδίδει 115 ίππους και 190 Nm ροπής, εκ των οποίων το 90% είναι άμεσα διαθέσιμο από τις 1.650 σ.α.λ. Θεωρητικά, αλλά και πρακτικά, ο… μικρός TCe αντικαθιστά τον παλαίμαχο ατμοσφαιρικό 1.600άρη της Renault, ο οποίος απέδιδε μέχρι τώρα 110 ίππους καταναλώνοντας όμως σε σχέση με τον υπερτροφοδοτούμενο 20% επιπλέον βενζίνη.

Τα καλά νέα όμως δε σταματούν εδώ, καθώς πέρα από την προσθήκη συστήματος Stop&Start σε όλους τους προαναφερθέντες κινητήρες αλλά και συστήματος ανάκτησης της κινητικής ενέργειας κατά την πέδηση, αξιοσημείωτη είναι η εγκατάσταση του προγράμματος «RenaultSport Dynamic Management» στην κορυφαία 2λιτρη έκδοση του Megane Coupe. Περί τίνος ακριβώς πρόκειται; Ο οδηγός του Megane RenaultSport –πολύ απλά- δεν έχει παρά να πατήσει το σχετικό μπουτόν που βρίσκεται στο εσωτερικό, κίνηση που θα έχει ως αποτέλεσμα ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας του αυτοκινήτου να αποκτήσει… αίφνης 15 επιπλέον ίππους (265 στο σύνολο) και 20 ακόμα Nm ροπής (360 Nm). Συν τοις άλλοις, οι ιθύνοντες της γαλλικής εταιρείας υπόσχονται βελτιώσεις κα στο θέμα της ηχητικής απόδοσης του τελευταίου, χάρη στο πιο ενισχυμένο αλλά και πιο «ελεύθερο» σύστημα εξαγωγής του.
  

Τι άλλο νέο και διαφορετικό μας φέρνει το Megane 2012; Στον τομέα της σχεδίασης ξεχωρίζουμε στις πιο ταπεινές εκδόσεις τα LED φωτιστικά σώματα ημέρας, τα μαύρα και ασημί διακοσμητικά στον εμπρός προφυλακτήρα, καθώς και τη νέα αισθητική των ζαντών ελαφρού κράματος. Αναβαθμίσεις απαντώνται και στα υλικά του εσωτερικού διακόσμου, ο οποίος διατίθεται πλέον σε νέες αποχρώσεις και χρωματικούς συνδυασμούς, ενώ, σε ότι αφορά στον εξοπλισμό άνεσης αλλά και ασφάλειας, τα νέα Renault Megane διατίθενται μεταξύ άλλων με τα συστήματα Visio System (αποτελείται από μια κάμερα εμπρός από τον εσωτερικό καθρέπτη διευρύνοντας με το αυτόματο άνοιγμα/κλείσιμο της μεγάλης σκάλας των φώτων το οπτικό πεδίο του οδηγού τη νύχτα), Lane Departure Warning System και Hill Start Assist.

Εκτιμάται, τέλος, ότι η εμπορική διάθεση των ανανεωμένων Renault Meganeθα ξεκινήσει στις αγορές της Ευρώπης στις αρχές της άνοιξης.

(4troxoi)

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook