Αν αυτό που θέλετε περισσότερο από όλα είναι πιο σφιχτοί γλουτοί, ξεκινήστε τη γυμναστική σας με ασκήσεις για αυτό το σημείο.

Όπως φαίνεται η σειρά των ασκήσεων μετράει, σύμφωνα με νέα έρευνα. Οι ερευνητές έβαλαν μία ομάδα ατόμων να ασκούν τον κορμό και την πλάτη πριν τους τρικεφάλους και τους δικεφάλους, ενώ μία άλλη ομάδα ακολουθούσε το αντίθετο πρόγραμμα.

Μετά από 3 μήνες, η κάθε ομάδα είχε καλύτερα αποτελέσματα στους μυς που ασκούνταν πρώτοι Γιατί; Όσο προχωράτε στις ασκήσεις σας κουράζεστε, κάνοντάς το δυσκολότερο να είστε συνεπείς στον αριθμό επαναλήψεων και τη σωστή στάση, εξηγεί ο συγγραφέας της μελέτης Roberto Simao, από το Πανεπιστήμιο του Rio De Janeiro στη Βραζιλία.

Αυτή η στρατηγική πιάνει για όλες τις ομάδες μυών, επομένως είτε ο στόχος σας είναι οι επίπεδοι κοιλιακοί είτε οι αδύνατοι μηροί, ξεκινήστε με την περιοχή που σας ενδιαφέρει περισσότερο για να δείτε πιο γρήγοαρα αποτελέσματα.