Τον τρόπο που θα σταματήσουν την συνεχόμενη αύξηση μελών του LinkedIn σκέφτονται οι επικεφαλής του Facebook.

Σε μία εποχή όπου η παγκόσμια ανεργία καλπάζει και η αναζήτηση εργασίας γίνεται καθημερινότητα όλων, το LinkedIn βγαίνει κερδισμένο καθώς έχει περισσοτέρους από 135 εκατομμύρια χρήστες και ο αριθμός αυτός αυξάνεται καθημερινά. Οι ιθύνοντες του Facebook έψαξαν να βρουν ποιος είναι ο λόγος που συμβαίνει αυτό και διαπίστωσαν ότι η σελίδα δεν πριμοδοτεί τις επαγγελματικές αναζητήσεις των μελών της.

Έτσι, και σύμφωνα πάντα με τους New York Times, οι designers του Facebook εργάζονται αυτή την εποχή πάνω σε νέες εφαρμογές και σε ένα ακόμη layer (πρόσθετο στο προσωπικό προφίλ)  όπου θα περιλαμβάνει αποκλειστικά και μόνο πληροφορίες για το βιογραφικό, την εργασιακή κατάσταση και την μέχρι σήμερα καριέρα του χρήστη. Μάλιστα, το layer αυτό θα μπορεί να προβάλλεται χωρίς να ανοίγει αυτόματα την πρόσβαση σε προσωπικές πληροφορίες και αναρτήσεις του χρήστη.

(techtv)