Είναι αλήθεια πως στις παιδικές διαφημίσεις έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε πανέμορφα παιδάκια με στυλ και ύφος ενηλίκων.

Ακόμα και στις παιδικές διαφημίσεις οι περισσότερες από τις διαφημιστικές εταιρείες επιλέγουν με τα ίδια κριτήρια που θα επέλεγαν και έναν ενήλικα. Τα στερεότυπα όμως έσπασε μια αμερικάνικη εταιρεία ρούχων η Nordstrom η οποία επέλεξε να βάλει στο νέο της κατάλογο με τα παιδικά ρούχα ένα 6χρονο αγοράκι με σύνδρομο Down.

O Ryan είναι 6 ετών με γαλανά μάτια και ξανθιά μαλλιά και δεν διαφέρει σε τίποτα από τα άλλα παιδιά. Η εταιρεία ήθελε με αυτήν την κίνηση να σπάσει τα στερεότυπα που ήθελαν τα «τέλεια» παιδιά μόνο να γίνονται μοντέλα σε διαφημίσεις και γι' αυτό τον λόγο δεν έβγαλε κανένα δελτίο τύπου ή κάποια ανακοίνωση ακριβώς για να δείξει ότι δεν έγινε κάτι αξιοσημείωτο και ότι είναι κάτι απόλυτα φυσιολογικό.

Το γεγονός δημοσιοποίησε ο πατέρας του Ryan στο blog του για να ευχαριστήσει την εταιρεία και να εξάρει την κίνηση. Η μαμά του Ryan ευχαρίστησε τους υπεύθυνους της φωτογράφισης για την μεγάλη φροντίδα που επέδειξαν αλλά εκείνοι είπαν ότι ο μικρός Ryan ήταν ούτως ή άλλως πάρα πολύ συνεργάσιμος και η φωτογράφιση ήταν απολαυστική!

nordstrom

target

(mediagate)