Μια πρωτοποριακή συσκευασία που επεκτείνει κατά δυο ημέρες τη διάρκεια ζωής των φρούτων που φυλάσσουμε στο ψυγείο, σχεδίασαν τα Marks & Spencer.

Τα Marks & Spencer είναι ο τρίτος μεγαλύτερος πωλητής τροφίμων και ο μεγαλύτερος πωλητής ρούχων στη Μεγάλη Βρετανία.

Με τη νέα συσκευασία, η γνωστή αλυσίδα καταστημάτων λιανικής επιδιώκει τη μείωση των οργανικών αποβλήτων.

Αυτό, όπως επισημαίνουν οι σχεδιαστές της συσκευασίας, είναι εφικτό με την προσθήκη μιας «γύψινης» λωρίδας στο καλαθάκι με τις φράουλες. Η λωρίδα περιέχει ένα μείγμα αργίλου και άλλων ορυκτών που απορροφούν το αιθυλένιο, την ορμόνη που κάνει τα φρούτα να ωριμάζουν και τελικά να μουχλιάζουν.

Η νέα συσκευασία με τη λωρίδα που επεκτείνει τη διάρκεια ζωής των φρούτων ανακυκλώνεται κανονικά, ενώ σύμφωνα με τα Marks & Spencer το κόστος κατασκευής της δεν μετακυλίεται στον καταναλωτή.

«Οι καταναλωτές μας θα επωφεληθούν από τη νέα τεχνολογία, καθώς τα φρούτα τους θα έχουν καλύτερη γεύση για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, ενώ θα μειώσουν τα οργανικά τους απόβλητα χωρίς να πρέπει να σκέφτονται ότι θα πρέπει να καταναλώσουν τα φρούτα τους το συντομότερο δυνατό για να μην χαλάσουν», δήλωσε ο Hugh Mowat, εκπρόσωπος των Marks & Spencer.

Σημειώνεται ότι εδώ και καιρό τα καταστήματα λιανικής στη Μεγάλη Βρετανία δέχονται έντονη κριτική επειδή οι συσκευασίες τους σε πολλές περιπτώσεις είναι  «υπερβολικές» ή «περιττές», ωστόσο οι ιδιοκτήτες τους υποστηρίζουν ότι οι πλαστικές συσκευασίες για την αποθήκευση των φρούτων είναι απαραίτητες, καθώς οι καταναλωτές δεν θέλουν να αγοράζουν προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιές.

(econews)