Ο μεγάλος πρωταγωνιστής στο φετινό Ντιτρόιτ είναι το NSX της Honda, το οποίο, έστω και σε πρωτότυπη μορφή, ανοίγει νέα μονοπάτια στην κατηγορία των supercars. Διαβάστε το πώς και το γιατί στη συνέχεια!

Ο πολυσυζητημένος –ήδη από το 2007- αντικαταστάτης του θρυλικού κουπέ της Honda, επιτέλους βλέπει το φως της δημοσιότητας αφήνοντας πλέον στο περιθώριο κάθε τύποι επίσημες ή ανεπίσημες διαρροές αλλά και πάσης φύσεων εικασίες αναφορικά με την εμφάνιση αλλά και τις τεχνολογικές εφαρμογές που θα ενσωματώνει, καθώς στο Ντιτρόιτ, οι ιθύνοντες της Honda (Acura, όπως ονομάζεται επίσημα στην αγορά της Αμερικής) αποκαλύπτουν την πρωτότυπη μορφή του.

Όπως ρητά διαβεβαίωσε ο ίδιος ο Πρόεδρος της ιαπωνικής εταιρείας στα πλαίσια της press conference που ακλούθησε τα επίσημα αποκαλυπτήρια του NSX Concept, το νέο κουπέ της Honda αναμένεται να παρουσιαστεί στην τελική του μορφή (βλ. έκδοση παραγωγής) μέσα στα προσεχή τρία χρόνια έχοντας μάλιστα και περγαμηνές που θα του δώσουν τη δυνατότητα να συμμετάσχει και σε αγωνιστικές δραστηριότητες ανά την υφήλιο. Χαρακτηριστικά, ο Takanobu Ito δήλωσε:

«Το νέο NSX θα προσφέρει την απόλυτη διασύνδεση ανάμεσα στον άνθρωπο και τη μηχανή εκφράζοντας με τον πλέον ιδανικό τρόπο στην αφοσίωση μας στον τομέα της απόδοσης. Θα αποτελεί δε το πρότυπο στην κατηγορία στον τομέα της αναλογίας κιλών ανά ίππο, αλλά και σε εκείνον της οδηγικής ευχαρίστησης πίσω από το τιμόνι». Πρόσθεσε μάλιστα με έμφαση πως «ακόμη και ένα supercar πρέπει να διαθέτει περιβαλλοντικές ευαισθησίες».





Όπως συνέβαινε και με το πρώτο NSX, που αισίως κατάφερε να συνεπάρει τους απανταχού λάτρεις της αυτοκίνησης από το 1990 έως και το 2005, οπότε και σταμάτησε να παράγεται, έτσι και σήμερα, το νέο κουπέ της Honda θα είναι εφοδιασμένο μ’ έναν V6 βενζινοκινητήρα (άμεσου ψεκασμού και σύστημα VTEC για την περίσταση), αγνώστων όμως λοιπών στοιχείων (βλ. απόδοση κοκ), που θα είναι εγκατεστημένος στο κέντρο του αμαξώματος, πίσω ακριβώς από την πλάτη των επιβαινόντων. Μάλιστα, θα ενσωματώνει στα… σωθικά του και έναν εξελιγμένο ηλεκτροκινητήρα περιορισμένων διαστάσεων μεταφέροντας σε συνδυασμό την κίνηση στους πίσω τροχούς μέσω ενός πρωτοεμφανιζόμενου, για τα δεδομένα της Honda, 7τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Εδώ ανακύπτει το εξής –εύλογο- ερώτημα: μήπως πρόκειται για τον V6 κινητήρα των 3,5 λίτρων που θα κινεί, στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, το επερχόμενο crossover MDX αποδίδοντας λίγο παραπάνω από 300 ίππους; Ίδωμεν!  

Όλα τα παραπάνω, όμως, δεν είναι παρά μόνο η αρχή των τεχνολογικών… καμωμάτων του νέου NSX, το οποίο θα ενσωματώνει την τελευταία εκδοχή του προηγμένου συστήματος τετρακίνησης SH-AWD (Super Handling All Wheel Drive) της Honda, το οποίο επίσημα θα φέρει στην περίπτωση του νέου NSX την ονομασία Sport Hybrid SH-AWD. Εν προκειμένω, θα πρόκειται για το πρώτο σύστημα τετρακίνησης στην κατηγορία των supercar αυτοκινήτων χωρίς μηχανική διασύνδεση ανάμεσα στους δύο άξονες, καθώς το ρόλο των κλασσικών διαφορικών στον εμπρός άξονα θα επιτελούν δύο προηγμένοι ηλεκτροκινητήρες, ένας για κάθε τροχό. Η όλη διαχείριση θα ελέγχεται, ασφαλώς, με την αρωγή ενός προηγμένου λογισμικού, που θα φροντίζει για την καλύτερη παροχή ισχύος στους εμπρός τροχούς κατά τη διάρκεια των στροφών ανάλογα με τις συνθήκες ή τις εντολές του οδηγού. Σε κάθε περίπτωση, οι προσδοκίες που δημιουργούν οι προδιαγραφές του νέου NSX, σε σχέση με τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του πακέτου «κινητήρας-μετάδοση», είναι πολύ μεγάλες!

Όπως επίσημα ανακοινώνει η ιαπωνική εταιρεία, το νέο Honda NSX θα εξελιχθεί την προσεχή περίοδο από μια ομάδα μηχανικών της θυγατρικής Acura στην Αμερική, όπου και θα παράγεται στις εγκαταστάσεις της στο Οχάιο.





(4troxoi)