Ένα ηλεκτροκίνητο πρωτότυπο βασισμένο στο VW Beetle αποκάλυψε η γερμανική φίρμα στην έκθεση του Detroit.

Τόσο σχεδιαστικά όσο και από πλευράς "ονοματολογίας" το E-Bugster παραπέμπει στο επίσης πρωτότυπο, Ragster που η γερμανική φίρμα είχε παρουσιάσει το 2005 και πάλι στην αμερικανική έκθεση. Βασική διαφορά στα δύο concept του VW Beetle του τότε και του τώρα είναι ότι όπως υποδηλώνει το "Ε" στο όνομά του, το Bugster είναι ηλεκτροκίνητο.

Υπεύθυνο για την κίνηση του αυτοκινήτου είναι ένα ηλεκτρικό μοτέρ με απόδοση 116 ίππων και 270 Nm ροπής που τροφοδοτείται από μπαταρίες ιόντων λιθίου 28,3 kWh. 

Η ενέργεια των βάρους 315 κιλών μπαταριών λιθίου εξασφαλίζει στο ηλεκτροκίνητο και διθέσιο "σκαθάρι" αυτονομία 161 χλμ. Από πλευράς επιδόσεων το E-Bugster επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 10,9 δευτερόλεπτα. 

Όταν η ενέργεια των μπαταριών εξαντληθεί, μπορεί να αναπληρωθεί μέσω δικτύου τάσης 120V ή 240V, ενώ υπάρχει και επιλογή ταχείας φόρτισης, η οποία διαρκεί μόλις 35 λεπτά. Παράλληλα με τον παραπάνω τρόπο φόρτισης το E-Bugster διαθέτει σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση.

Από πλευράς διαφορών, σε σχέση με τη γνώριμη έκδοση παραγωγής του Beetle, το E-Bugster εκτός από ηλεκτροκίνητο και διθέσιο είναι και κατά τρία εκατοστά φαρδύτερο.

Παράλληλα, μειωμένο, είναι και το ύψος του το οποίο "χάνει" εννέα εκατοστά και περιορίζεται στα 1,40 μ. λόγω της ανασχεδιασμένης οροφής.

Η εμφάνιση του concept συμπληρώνεται από τους διαφοροποιημένους -σε σχέση με το μέχρι σήμερα γνωστό Beetle- προφυλακτήρες, τους διογκωμένους θόλους όπου φιλοξενούνται τροχοί 20 ιντσών και τα φωτιστικά σώματα LED.