Η ισπανική εταιρεία παρουσιάζει το ανανεωμένο Ibiza, που παραδοσιακά θα αποτελέσει τον στυλοβάτη της, όχι μόνο στην Ευρώπη, αλλά και στο σύνολο της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτου.

Όπως φαίνεται και στις επίσημες φωτογραφίες που σας παραθέτουμε, δεν πρόκειται για ένα ριζικά νέο μοντέλο, αλλά για μια αισθητικά –κυρίως- ρετουσαρισμένη εκδοχή του γνωστού best seller της Seat. Σύμφωνα, μάλιστα, με τα όσα αναφέρουν οι ίδιοι οι ιθύνοντες της ισπανικής εταιρείας, το ανανεωμένο αυτό μοντέλο, το οποίο θα εξακολουθεί να διατίθεται στις ήδη γνωστές 3θυρες (SC), 5θυρες και στέισον βάγκον (ST) εκδόσεις, αναμένεται να αποτελέσει τον βασικό άσσο της εταιρείας και στις αναπτυσσόμενες αγορές ανά την υφήλιο, με αιχμή του δόρατος ασφαλώς εκείνη της Κίνας.



Το νέο ή μερικώς ανανεωμένο, για να ακριβολογούμε, Seat Ibiza διαθέτει πλέον ανασχεδιασμένο εμπρός μέρος, με τη νέα μάσκα να παραπέμπει ευθέως σε εκείνη του πρωτοτύπου IBE, επιλογή που κατά πάσα πιθανότητα θα δούμε και στα υπόλοιπα νέα μοντέλα του ισπανού κατασκευαστή τα οποία θα δούμε στο εγγύς μέλλον, όπως το νέο Leon. Διαφορετική για την περίσταση είναι και η σχεδίαση του εμπρός προφυλακτήρα, ο οποίος διαθέτει μεγαλύτερο άνοιγμα στο κάτω μέρος του. Επίσης, τα φωτιστικά σώματα έχουν επανασχεδιαστεί, διαθέτοντας τώρα πιο μικρό μέγεθος, αντίστοιχο με εκείνο του μικρού Seat Mii. Από εκεί και πέρα, αντίστοιχες τροποποιήσεις χαρακτηρίζουν και τον πίσω προφυλακτήρα, ενώ νέας σχεδίασης είναι και οι διαθέσιμες ζάντες ελαφρού κράματος.

Χωρίς να έχουν δοθεί στη δημοσιότητα επίσης φωτογραφίες του εσωτερικού διακόσμου του ανανεωμένου Ibiza, οι ιθύνοντες της Seat υποστήρίζουν πως τα υλικά που το απαρτίζουν διαθέτουν πλέον καλύτερη ποιότητα και βελτιωμένη αφή. Σύμφωνα με τους ίδιους ισχυρισμούς, στην καμπίνα του νέου «μικρού» της Seat θα συναντήσουμε τα νέα χειριστήρια του συστήματος κλιματισμού. Το καινοτομικό στοιχείο ωστόσο είναι η ύπαρξη μιας φορητής συσκευής, η οποία μπορεί να προσαρμοστεί και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου αποτελούμενη από μια οθόνη αφής, μέσω της οποίας ελέγχονται μια πλειάδα λειτουργιών, όπως εκείνες του συστήματος δορυφορικής πλοήγησης, του τηλεφώνου κοκ.



Σε ότι αφορά στα μηχανικά μέρη, δεν σημειώνονται αλλαγές, με την γκάμα να περιλαμβάνει από τον βασικό ατμοσφαιρικό 1.200αρη των 60 ίππων και τον υπερτροφοδοτούμενο TSI των 1,2 λίτρων (105 ίπποι), έως τον 1.400άρη TSI με τα δύο τούρμπο, ο οποίος εξακολουθεί να αποδίδει 150 ίππους. Ο τελευταίος θα είναι πλέον διαθέσιμος και κάτω από το καπό της στέισον βάγκον παραλλαγής του μοντέλου, δημιουργώντας έτσι για πρώτη φορά την έκδοση ST FR. Σε ότι αφορά τους πετρελαιοκινητήρες, η γκάμα περιλαμβάνει αφενός την έκδοση 1.2 TDI E Ecomotive, η οποία κινείται από έναν πετρελαιοκινητήρα με 75 ίππους, 180 Nm ροπής, εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα της τάξης των 89 gr/χλμ. και μέση κατανάλωση μόλις 3,4 λιτ./100 χλμ., αφετέρου την 2.0 TDI, η οποία αποδίδει 143 ίππους καταναλώνοντας μόλις 4,3 λιτ./100 χλμ.

Κάποια στιγμή μετά το επίσημο ντεμπούτο του ανανεωμένου μοντέλου στην επερχόμενη Έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο, η ισπανική εταιρεία αναμένεται να παρουσιάσει την κορυφαία βενζινοκίνητη έκδοση Cupra, που κατά πάσα πιθανότητα θα εξακολουθεί να «φορά» τον γνωστό 1.400άρη TSI κινητήρα των 180 ίππων σε συνδυασμό με το 7τάχυτο DSG κιβώτιο, που ήδη συνεργάζεται με τον επίσης «δίτουρμπο» TSI των 150 ίππων της έκδοσης FR.

http://www.4troxoi.gr/files/Image/0000888_WORLD_NEWS/SeatIbiza01.jpg