Μια πρωτότυπη εκδοχή του γνωστού μας Audi Q3, με αμερικάνικες επιρροές, παρουσίασε η γερμανική εταιρεία στη Έκθεση του Ντιτρόιτ.
Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο, που προς το παρόν βρίσκεται στο στάδιο του πρωτοτύπου. Το νέο Q3 Vail, όπως είναι η επίσημη ονομασία του, έχει αντλήσει την… έμπνευση του από την αγορά αυτοκινήτου των Η.Π.Α. (σ.σ.: η ονομασία του προέρχεται από το ομώνυμο χειμερινό παραθεριστικό θέρετρο που βρίσκεται στο Κολοράντο), όντας κατά 30 και 40 χλστ. πιο ψηλό και πλατύ αντίστοιχα συγκρινόμενο με τις απλές εκδόσεις της σειράς.

Σχεδιαστικά, οι διαφοροποιήσεις, πέρα από το νέο κόκκινο χρώμα των εξωτερικών επιφανειών (EnergyRed το αποκαλεί η Audi), αφορούν στα πιο τονισμένα τόξα των τροχών, που για την περίσταση φιλοξενούν τροχούς με διάμετρο 20 ιντσών και ελαστικά με διαστάσεις 255/55, στις μπάρες οροφής, που με τη σειρά τους διευκολύνουν στη μεταφορά των… χιονοπέδιλων, στις προστατευτικές ποδιές κάτω από το αμάξωμα, στην «μονοκόμματη» εμπρός μάσκα, στον αεροδυναμικό διαχύτη στο πίσω μέρος, καθώς και στα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED. Αλλαγές, αισθητικού κυρίως περιεχομένου, συναντάμε και στο εσωτερικό του γερμανικού SUV, με νέους χρωματισμούς στο ταμπλό και πολυτελείς δερμάτινες επενδύσεις στα καθίσματα. Στα αξιοσημείωτα gadget του Q3 VailConcept συγκαταλέγονται οι υποδοχές για φόρτιση φακών στο χώρο φόρτωσης του οχήματος, καθώς και η θερμαινόμενη(!) υφασμάτινη επένδυση του δαπέδου του τελευταίου.




Στα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, δεν παρατηρούνται σημαντικές αλλαγές, με εξαίρεση τη φιλοξενία κάτω από το εμπρός καπό του γνωστού 5κύλινδρου κινητήρα των 2,5 λίτρων του γκρουπ της γενιάς TSI, ο οποίος, χάρη στις κατάλληλες ρυθμίσεις αποδίδει για την περίσταση 314 ίππους και 400 Nm ροπής. Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία, οι παραπάνω τιμές εξασφαλίζουν στο Q3 Vail Concept μια επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο μόλις 5,5 δλ. σε συνδυασμό με το γνωστό 7τάχυτο S-Tronic κιβώτιο ταχυτήτων της Audi, καθώς και τελική ταχύτητα της τάξης των 262 χλμ./ώρα.
Όπως γίνεται αντιληπτό απ’ όλα τα παραπάνω, πρόκειται για μια ενδιαφέρουσα πρόταση της γερμανικής εταιρείας, η οποία, αν και σε πρωτότυπη προς το παρόν μορφή, δεν απέχει και πολύ από το στάδιο του «κανονικού» μοντέλου, το οποίο ενδεχομένως θα πάρει σύντομα το δρόμο για τη γραμμή παραγωγής, προκειμένου να ενισχύσει ακόμα περισσότερο το προφίλ της μάρκας στην εξόχως ανταγωνιστική -στο συγκεκριμένο είδος οχημάτων- αμερικάνικη αγορά αυτοκινήτου.






(4troxoi)